×
×

انتشار «آیینه‌رو» و برپایی کنسرت

  • کد نوشته: 49168
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • خواننده موسیقی پاپ کشورمان از پایان تولید یک قطعه موسیقایی جدید به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای برنامه تلویزیونی «ملت ایران» خبر داد. مجید اخشابی با تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت:  قطعه جدیدی با عنوان «ملت ایران » به آهنگسازی و خوانندگی خودم و تنظیم حمید اکبرزاده را […]

  • IMG10270690خواننده موسیقی پاپ کشورمان از پایان تولید یک قطعه موسیقایی جدید به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای برنامه تلویزیونی «ملت ایران» خبر داد.

    مجید اخشابی با تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی گفت:  قطعه جدیدی با عنوان «ملت ایران » به آهنگسازی و خوانندگی خودم و تنظیم حمید اکبرزاده را برای پخش در تیتراژ برنامه ای با همین عنوان آماده کردیم که اثری متفاوت است و همزمان با آغاز پخش این برنامه تلویزیونی از شبکه دوم تلویزیون به علاقه مندان موسیقی ارائه شده است.

    وی ادامه داد: این قطعه موسیقایی یکی از متفاوت ترین تیتراژهایی است که برای برنامه های تلویزیونی خواندم و تصور می کنم با توجه به مضمون و محتوای آن و برنامه ای که به مناسبت فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلابی اسلامی تدارک دیده شده با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده باشد. البته چند تک آهنگ دیگر هم برای تولید به ما سفارش شده که هنوز تولید آن قطعی نیست اما به محض اینکه قطعی شد این آثار را نیز معرفی خواهم کرد.

    این نوازنده و خواننده در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به برگزاری کنسرت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون مشغول آماده سازی تازه ترین آلبوم خودم با نام «آیینه رو» هستم، تمام تلاش خود را انجام داده ایم که بعد از انتشار این آلبوم موسیقی کنسرتی را نیز برگزار کنیم که به طور حتم برپایی آن به سال آینده موکول خواهد شد.

    وی درباره محتوای آلبوم «آیینه رو » تصریح کرد: «آلبوم «آیینه رو» شامل ۱۲ قطعه موسیقی از شاعرانی چون عبدالجبار کاکایی، فاضل نظری، اهورا ایمان است که بیشتر آنها توسط خودم آهنگسازی شده البته در تنظیم این قطعات هم از یاری حمید اکبرزاده، غلامرضا صادقی و مهدی فردی نیز بهره برده‌ام. این در حالی است که صدابرداری و ضبط قطعات این آلبوم در استودیو مهرآوانوا و با صدابرداری محمدسعید شایان و علی پورمقدم انجام شده و به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    «گمگشته»، «همراز» و «پریزاد» آثاری هستند که طی سالهای گذشته از مجید اخشابی وارد بازار موسیقی شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=49168
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *