×
×

اثر مشترک «همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» در راه است

  • کد نوشته: 49160
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۵ دیدگاه
  • آلبوم مشترک «همایون شجریان»  و «تهمورس پورناظری» در روزهای باقی‌مانده تا پایان سال منتشر می‌شود. این در حالی است که تاکنون جزئیات زیای از این مجموعه فاش نشده و این آلبوم در سکوت کامل خبری به زمان انتشار خود نزدیک می‌شود. شنیده می‌شود این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین آثار «همایون شجریان» است و در آن […]

  • H Tآلبوم مشترک «همایون شجریان»  و «تهمورس پورناظری» در روزهای باقی‌مانده تا پایان سال منتشر می‌شود. این در حالی است که تاکنون جزئیات زیای از این مجموعه فاش نشده و این آلبوم در سکوت کامل خبری به زمان انتشار خود نزدیک می‌شود.

    شنیده می‌شود این آلبوم یکی از متفاوت‌ترین آثار «همایون شجریان» است و در آن چهره دیگری از این خواننده را شاهد خواهیم بود.

    تنها جزئیاتی که از این آلبوم درز کرده، این است که «تهمورس»، موسیقی این آلبوم را در بهترین و حرفه‌ای‌ترین استودیوهای صدابرداری آمریکا و با حضور جمعی از نوازندگان صاحب‌نام بین‌المللی ضبط کرده و این مجموعه می‌تواند در کارنامه خوانندگی پسر «شجریان بزرگ» و در کارنامه آهنگسازی پسر «پورناظری بزرگ» اثری متمایز به حساب آید.

    «همایون شجریان» که در «نخستین جشن سالانه موسیقی ما» -که تیرماه گذشته در تالار وحدت برگزار شد- با کسب ۴ جایزه (۲ جایزه در بخش مردمی و ۲ جایزه در قسمت کارشناسی) توانست بیشترین جوایز را از آن خود کند، در این آلبوم اشعاری از شاعران بزرگ ایران از جمله مولانا، حسین منزوی، سیمین بهبهانی، هومن ذکایی و… را خوانده است.

    ظاهراً اثر مشترک «همایون شجریان» و «تهمورس پورناظری» کلیه مراحل اداری و کسب مجوز را طی کرده و قرار است تا پایان امسال منتشر شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=49160
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *