×
×

تالار وحدت در تسخیر بانوان

  • کد نوشته: 4916
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • تالار وحدت روز جمعه (‌۵ آذرماه) میزبان دو گروه پرطرفدار موسیقی بانوان می‌شود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، گروه شیفتگان دل به سرپرستی «هایده کیشی‌پور» حرکات آیینی کلاسیک را در تالار وحدت اجرا می‌کنند. در این برنامه که «هدیه کیشی‌پور» طراحی حرکات آن را […]

  • تالار وحدت روز جمعه (‌۵ آذرماه) میزبان دو گروه پرطرفدار موسیقی بانوان می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، گروه شیفتگان دل به سرپرستی «هایده کیشی‌پور» حرکات آیینی کلاسیک را در تالار وحدت اجرا می‌کنند.

    در این برنامه که «هدیه کیشی‌پور» طراحی حرکات آن را برعهده دارد، هنرمندانی چون «غزاله نامداری‌زندی»، «بنفشه موسوی»، «مونا ارسطو»، «صبا برجیان»، «ندا شریعت» و … به ایفای نقش می‌پردازند.

    این برنامه جمعه ‌۵ آذرماه (ساعت ‌١١ صبح ـ ویژه بانوان) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به گیشه تالار وحدت مراجعه و یا با شماره تلفن ‌٢۶٢٠۴١٩٩ تماس حاصل کنند.

    این درحالی است که تالار وحدت در همان روز نیز میزبان گروه موسیقی بانوان «بهار» به سرپرستی «هنگامه اخوان» است؛ این کنسرت ساعت ‌٣٠/١۶ در تالار وحدت اجرا می‌شود.

    در این کنسرت قرار است آواز بیات اصفهانی در دستگاه چهار‌گاه به اجرا در آیدو بیتا رضوی (سه‌تار)، آزاده صادق‌تبار (تار)، شیما بلوکی‌فر (کمانچه)، مرجان راوندی (عود)‌ و مریم ولا (تنبک) هنگامه اخوان را همراهی می‌کنند.

    گروه موسیقی «بهار» که دارای سابقه‌ای ‌١٩ ساله است ‌۵ آذرماه (ساعت ‌٣٠/١۶) در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

    اما این کنسرت پایان بخش برنامه‌های تالار وحدت در آن روز نخواهد بود و این تالار با میزبانی کنسرت «افسانه شو» به سرپرستی «تهمورس‌پور ناظری» در ساعت ‌٢١، روز پرترافیکی را پشت سر خواهد گذاشت.

    تهمورس‌پور ناظری ‌۴ و ‌۵ آذرماه با کنسرت «افسانه شو» مهمان تالار وحدت می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=4916
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *