×
×

مخاطبین از جشنواره فجر استقبال کردند

  • کد نوشته: 49159
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • فروش بلیت های بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

    مخاطبین از جشنواره فجر استقبال کردند
  • فجرموسیقی ایرانیان: فروش بلیت های بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، علی ترابی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاستها و توصیه معاون محترم هنری ارشاد مبنی بر اینکه درصد بیشتری از بلیت‌های جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر در اختیار مخاطبان واقعی هنر قرار گیرد و کمتر بلیت اهدایی داشته باشیم توانستیم با استقبال فوق العاده ای از سوی مخاطبانمان روبرو شویم به گونه ای که بلیت فروشی جشنواره بیست و نهم به یک میلیارد تومان رسید.

    وی ادامه داد: علی رغم کمترین تبلیغ شهری برای جشنواره موسیقی فجر  و نیز همزمانی فروش بلیت ها با برگزاری جشنواره فیلم فجر، باز هم استقبال بسیار خوبی را از سوی مردم هنردوستمان داشتیم.

    دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر افزود: استقبال مردم از جشنواره موسیقی فجر نشان می دهد که ریشه های این جشنواره بین مردم قوی است و همه دوست داران موسیقی در طول سال اخبار این جشنواره ،حضور گروهها و چگونگی بلیت فروشی را پی گیری می کنند

    ترابی اظهار داشت: تا کنون و ۴ روز مانده به جشنواره موسیقی فجر بیش از ۷۰ درصد بلیتها به فروش رسیده و با همین روند ، سایر بلیت‌ها نیز در این ایام باقی مانده به فروش خواهد رسید بر این اساس جا دارد از همه اهالی موسیقی و موسیقی دوستان که با توجه به مبلغ بلیتها که البته خیلی هم  ارزان نیست ، به خاطر اهمیت به فرهنگ و هنر کشورشان تقدیر و تشکر کنم .

    بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران و ۶ استان کشورمان برگزار می شود.

    علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com  مشاهده کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=49159
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *