×
×

حامی از شکایت صرف نظر کرد

  • کد نوشته: 48966
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • پس از انتشار خبر هتک حرمت و حمله  به حامی، حواشی بسیاری پیرامون این موضوع پیش آمد. بسیاری نگران حال این خواننده با سابقه شدند که همین باعث شد تا با حامی تماس بگیریم و ماجرا را از زبان خود او بشنویم. حامی در ابتدا ماجرا را اینگونه توضیح داد: «دقیقاً در خیابان شیراز جنوبی […]

  • حامی

    حامی

    پس از انتشار خبر هتک حرمت و حمله  به حامی، حواشی بسیاری پیرامون این موضوع پیش آمد. بسیاری نگران حال این خواننده با سابقه شدند که همین باعث شد تا با حامی تماس بگیریم و ماجرا را از زبان خود او بشنویم.

    حامی در ابتدا ماجرا را اینگونه توضیح داد: «دقیقاً در خیابان شیراز جنوبی و رو به روی فروشگاه های کاشی و سرامیک این اتفاق افتاد. این اتفاق به خاطر بد رانندگی کردن من بود ولی  وقتی به من توهین کردند ایستادم تا با پلیس تماس بگیرم. در زمانی که داشتم با پلیس تماس می گرفتم، راننده آن اتومبیل نزدیک شیشه ماشین من شد و اسپری فلفل به صورتم زدند و بعد از آن جلوی ماشین آن شخص ایستادم تا جلوی فرارش را بگیرم که آرام آرام به سمت من آمد و به من زد و تا ۵۰-۶۰ متر نیز روی کاپوت بودم تا اینکه ترمز کرد و روی آسفالت افتادم و راننده ی ۲۰۶ از محل گریخت.»

    وی ادامه می دهد: «هم دیسک کمرم که یک سال است مشغول درمان آن هستم آسیب شدیدتری دیده و هم دستانم جراحات شدیدی برداشتند. سپس راننده آن اتومبیل بعد از ده دقیقه با یک مردی برگشت و پلیس نیز سر رسید و با اینکه در ابتدا و در ساعت ۱۶:۳۰  بنده با پلیس تماس گرفته بودم اما مأموران نیروی انتظامی حرف های من را باور نکردند و به کلانتری خدامی واقع در ونک رفتیم. اظهارات هر دو طرف مکتوب شد تا صبح ۱۵ بهمن به دادسرا برویم ولی در آن روز نه ایشان شکایتی کرده بودند و نه من پیگیر ماجرا شدم که همین امر فعلا قضیه را منتفی می کند ولی اینجا حق من ضایع شد زیرا مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و اسپری به صورتم زدند و شخص آسیب دیده در این جریان بنده بودم. بعد از کلانتری با همان اوضاع به شرکت «کارینا» برای امضای قرارداد کدهای پیشواز آلبومم رفتم که دوستام در شرکت کارینا بعد از بازگو کردن این ماجرا بهت زده شده بودند.»

     حامی که از شکایت خود نیز صرف نظر کرده است دلیل این کار را اینطور شرح می دهد: «برای اینکه فرهنگ سازی بشود من چشم پوشی می کنم و دلیل دیگر اینکه فضای محاکم قضایی و دادسراها برای یک هنرمند جای مناسبی نیست.»

    خواننده آلبوم «آخدا» در پاسخ به این سوال که چرا تمام این اتفاقات برای او می افتد می گوید: «من تافته جدا بافته نیستم، من از جنس مردم ام و با مردم زندگی می کنم،  درآمدهای میلیاردی ندارم که بخواهم جدای از مردم زندگی کنم. قطعاً این اتفاقات برای من می افتد نه برای یک تاجر هنرمند نمایی که سالی سه میلیارد درآمد دارد و برای خودش بادیگارد استخدام می کند، مسلم است که در این آشفته بازار و بی قانونی حاکم بر ایران برای مردم عامه هر روز چندین بار از این اتفاقات عجیب رخ می دهد که هیچ گاه به اطلاع عموم نمی رسد.»

    این خواننده با سابقه دلیل رسانه ای کردن این اتفاق را نیز اینگونه بیان می کند: «پس از اینکه یکی از کسانی که شاهد این ماجرا بود مطلبی دال بر رخ دادن این اتفاق را در وبلاگ شخصی خود قرار داده بود دوستانی که از این قضیه مطلع شده بودند از جمله بابک صحرایی با من تماس گرفتند و از این اتفاق پرسیدند، من هم برای اینکه از نگرانی فارق بشوند توضیحات لازم را ارائه دادم تا اینکه بعد از ظهر میثم دهقان مدیر برنامه ی بنده هم با من تماس گرفت و جویای حالم شد که پس از آن تصمیم بر آن شد برای جلوگیری از ایجاد شایعه و همچنین مطلع شدن مردم از این بی قانونی این اتفاق را به صورت رسمی بیان کنیم.»

    در خصوص اظهار نظر دشمنانی که همیشه منتظر سنگ اندازی و تخریب من هستند هم باید بگویم: «اول اینکه من برای خودم زندگی میکنم و اتفاقات خصوصی زندگی بنده دخلی به ایشان ندارد و حق دخالت اظهار نظر راجع به این اتفاقات را ندارند، دوم اینکه بارها گفته ام که بنده برای ایجاد طنش و داستان سازی های دروغین که بصورت حرفه ای توسط خواننده های پول پرست و برای جلب نظر عمومی اقدام به آن میکنند، نیازی به نشر اکاذیب ندارم و سوم اینکه برای اثبات صحت ماجرای فوق نیازی به بحث و جدل در شبکه های اجتماعی نیست، تنها با یک تماس تلفنی و استعلام از مراجع ذیصلاح پی به صحت و یا عدم صحت ماجرا خواهید برد.»

    همچنین تصویر اظهارات طرفین در کلانتری خدامی نیز برای رفع ابهامات موجود در ادامه می آید.

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=48966
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *