×
×

بداهه نوازی «پژمان حدادی» و «پویان بیگلر» در سفر خاموش

  • کد نوشته: 48894
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه «سفر خاموش» از آلبومی به همین نام با بداهه نوازی پویان بیگلر و پژمان حدادی برای معرفی بیشتر این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت.
    + در ادامه این قطعه شنیدنی را با اجازه صاحب اثر دانلود کنید و آنلاین بشنوید!

    بداهه نوازی «پژمان حدادی» و «پویان بیگلر» در سفر خاموش
  • پوستر آلبوم سفر خاموش

    پوستر آلبوم سفر خاموش

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه «سفر خاموش» از آلبومی به همین نام با بداهه نوازی پویان بیگلر و پژمان حدادی برای معرفی بیشتر این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «سفر خاموش» آلبوم بداهه نوازی است که در آن نوازندگی تار برعهده پویان بیگلر است و پژمان حدادی نیز به عنوان نوازنده تنبک حضور دارد، این مجموعه به شکل کاملا بداهه نواخته شده و بدون هیچ تمرین و تصمیم از پیش تعیین شده ای در آواز ابوعطا و پرده های شور نواخته شده است.

    در ادامه می توانید قطعه شنیدنی «سفر خاموش» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید، همچنین علاقه مندان برای تهیه این آلبوم به صورت نسخه اصلی که توسط موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» منتشر شده است، می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    + دانلود قطعه «سفر خاموش»

    قطعه «سفر خاموش» را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=48894
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *