×
×

احتمالا اوایل سال ۹۳، آلبوم جدیدم منتشر شود

  • کد نوشته: 48177
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۷ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۰
  • محسن چاوشی که این روزها به شدت درگیر کار روی آلبوم جدید خود است و انتشار قطعه «همسایه»، آخرین فعالیت رسمی او به حساب می آید، درباره روند تولید و اخذ مجوز آلبوم جدیدش «پاروی بی قایق» گفت: «به صورت فشرده و شبانه روزی مشغول کار کردن روی آلبوم هستیم و همه دغدغه مان این […]

  • محسن چاوشی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    محسن چاوشی (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    محسن چاوشی که این روزها به شدت درگیر کار روی آلبوم جدید خود است و انتشار قطعه «همسایه»، آخرین فعالیت رسمی او به حساب می آید، درباره روند تولید و اخذ مجوز آلبوم جدیدش «پاروی بی قایق» گفت: «به صورت فشرده و شبانه روزی مشغول کار کردن روی آلبوم هستیم و همه دغدغه مان این است که هر چه زودتر مراحل تولید را بگذرانیم و کارها را آماده کنیم.»

    چاوشی درباره پیش بینی اش از زمان انتشار آلبوم جدید نیز توضیح داد: «ببین ما همه سعی مان این است که آلبوم حتما تا آخر امسال منتشر شود. اما برخی اتفاقات باعث شده که کارها طبق برنامه پیش نرود و همین اتفاقات اگر به همبن منوال پیش بروند، شاید آلبوم برود برای سال بعد و اوایل سال ۹۳».

    خواننده «من خود آن سیزده ام» در توضیح این اتفاقات و موانع نیز گفت: «متاسفانه برخی اصلاحیه ها در بخش شعرهای آلبوم باعث شده که فعلا دست نگه داریم. مثلا یکی از اصلاحیه ها در مصرعی از شعرهای آلبوم است که به قولی شاید از آن بشود به عنوان یکی از اصلی ترین ابیات آلبوم نام برد و همین اتفاقات کمی مشکل ساز شده است. در حال مذاکره و رایزنی با مسئولین محترم هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر با حل این مشکلات، با سرعت بیشتری مراحل تولید اثر را جلو ببریم.»

    «محسن چاوشی» همچنین درباره همکارانش در تولید این آلبوم توضیح داد: «فعلا فقط حضور بهروز صفاریان و حسین صفا قطعی شده است. هنرمندان دیگری هم هستند که افتخار دارم از حضورشان در این آلبوم استفاده کنم که به مرور اسامی آنها را هم به محض قطعیت همکاری هایشان، اعلام خواهم کرد.»

    چاوشی در انتهای صحبت هایش درباره سوال همیشگی دوستدارانش مبنی بر زمان اجرای اولین کنسرت اش نیز گفت : «فعلا دغدغه من آلبوم است نه کنسرت! ولی قطعا اگر تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ شده، با یک اطلاع رسانی درست و قوی، آن را در اختیار همه قرار خواهم داد.»

    گفتنی ست «محسن چاوشی» سال گذشته با آلبوم «من خود آن سیزده ام» توانست نظر مساعد بسیاری از مخاطبان و منتقدین موسیقی را به خود جلب کند و با همین آلبوم اکثر جوایز بخش مردمی آلبوم‌های پاپ را از آن خود کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=48177
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *