×
×

به دلیل فروش غیرقانونی بلیت‎

  • کد نوشته: 47985
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۳ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت مازیار فلاحی شامگاه گذشته دقایقی پیش از اجرا لغو شد، مجوز این کنسرت ارگانی بوده است و فروش غیرقانونی بلیت‎های آن دلیل لغو کنسرت بود.

    به دلیل فروش غیرقانونی بلیت‎
  • کنسرت مازیار فلاحی

    کنسرت مازیار فلاحی

    کنسرت مازیار فلاحی شامگاه گذشته دقایقی پیش از اجرا لغو شد، مجوز این کنسرت ارگانی بوده است و فروش غیرقانونی بلیت‎های آن دلیل لغو کنسرت بود.

    شامگاه گذشته مقرر شده بود کنسرت مازیار فلاحی خواننده مطرح پاپ در سالن رودکی ملک‎شهر اصفهان برگزار شود.

    اما وقتی افراد زیادی برای حضور در این کنسرت در محل حاضر شدند با درب‌های بسته مواجه شدند.

    این کنسرت ساعتی مانده به اجرا لغو شد و مسئولان برگزاری دلایل لغو این کنسرت آن هم در ساعتی پیش از اجرا را مطرح نکردند و به سکوت اکتفا کرده و گفتند: برگزاری این کنسرت به زمان دیگری موکول شده است.

    یک منبع آگاه در گفت‎وگو با فارس در اصفهان در بیان دلایل لغو این کنسرت اظهار کرد: مجوز کنسرت مازیار فلاحی در اصفهان ارگانی بوده است.

    وی افزود: با توجه به اینکه فروش بلیت کنسرت‎های ارگانی ممنوع است، برخی اقدام به فروش بلیت‎های این کنسرت به قیمت‎های گزاف نموده‎اند.

    این منبع آگاه گفت: مسئولان ارشاد پس از فهمیدن این ماجرا افرادی را جلو درب ورودی تالار رودکی مأمور کردند که مانع ورود مردم به سالن شده و بدین شکل مسئولان برگزاری را ملزم کرده‎اند که هزینه بلیت‎ها را به شرکت‎کنندگان باز گردانند.

    شنیده‎ها حاکی از این است که این کنسرت به هفته آینده موکول شده است، اما مسئولان در زمینه صحت و سقم این ماجرا پاسخگو نبودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=47985
       
    برچسب ها مازیار فلاحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *