×
×

با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید

  • کد نوشته: 47692
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • تصنیف «آغازی دیگر» از آلبوم اینک از امید با صدای صادق شیخ زاده از طریق سایت موسیقی ایرانیان در دسترش مخاطبین قرار گرفت.
    + به آهنگسازی شاهین شهبازی و با شعر مولانا

    با اجازه صاحب اثر آنلاین بشنوید
  • صادق شیخ زاده

    صادق شیخ زاده

    موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: تصنیف «آغازی دیگر» از آلبوم اینک از امید با صدای صادق شیخ زاده و آهنگسازی شاهین شهبازی از طریق سایت موسیقی ایرانیان در دسترش مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تصنیف «آغازی دیگر» از آلبوم اینک از امید و در دستگاه ماهور از کوک سل میباشد و به لحاظ موسیقی دستگاهی جز ورود به گوشه های عراق و اشاره  راک به آواز شوشتری و دستگاه نوا نیز میپردازد.

    شعر هشت بیتی این تصنیف از هشت غزل حضرت مولانا با در نظر گرفتن ترمولوژی امید و البته رعایت بحر عروضی مشترک در قافیه های یکسان انتخاب شده است. دیدگاه خواننده و نیز آهنگساز در جهت به تصویر کشیدن بیت بیت غزل مولانا از جهان بینی این یگانه ادب پارسی به بیان در خور کلمات پرهیز از استفاده نا به جای تحریر ها و کاربرد پیوند های صحیح شعر و موسیقی در حد وصع  بسنده می شود.

    مجموعه ی اتفاقات یاد شده هدفی جز دعوت مخاطب به برخیزیدن و شروع دوباره ندارد و این مهم را وام دار کلام پر مفهوم شاعر اثر یعنی  مولانا جلال الدین بلخی است.

    در ادامه می توانید تصنیف «آغازی دیگر» را با اجازه صاحب اثر از موسیقی ایرانیان دانلود کنید و در صورت تمایل آنلاین بشنوید:

    + دانلود تصنیف «آغازی دیگر»

    تصنیف «آغازی دیگر» را آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=47692
       
    برچسب ها صادق شیخ زاده

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *