×
×

«تو ای پری کجایی» به همایون خرم تقدیم شد

  • کد نوشته: 47205
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • شامگاه ۲۶ دی‌ کنسرت بزرگ علیرضا قربانی در دو سئانس و در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، از جمله میهمانان این اجرا می‌توان به حضور محمدرضا عارف نامزد پیشین ریاست‌جمهوری اشاره کرد.

    «تو ای پری کجایی» به همایون خرم تقدیم شد
  • ghشامگاه ۲۶ دی‌ کنسرت بزرگ علیرضا قربانی در دو سئانس و در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

    در بروشور این کنسرت از علیرضا قربانی به عنوان مرد اجراهای زنده، نام برده شده بود اما این خواننده نمی‌دانست که علاقمندانش، برای رسیدن به سالن کنسرت، بیش از یک ساعت در ترافیک برج میلاد مانده بودند.

    ترافیک ناشی از بسته شدن راه اصلی رسیدن به برج میلاد و دسترسی به پارکینگ، از طریق راه سازمان انتقال خون بود. بدین ترتیب، مردم با صف طولانی روبرو شدند که باعث شد کنسرت با نیم ساعت تاخیر آغاز شود.

    قربانی در این کنسرت بعد از اجرای دو آهنگ «هوای جنون» و «به سوی تو» طی سخنانی کوتاه درباره ساز و آواز ایرانی صحبت کرد و گفت: «متاسفانه بحث ساز و آواز و حتی تک‌نوازی در موسیقی امروز افول کرده و حتی بزرگان موسیقی هم کمتر به آن می‌پردازند.»

    حضور محمدرضا عارف به همراه خانواده‌اش در کنسرت علیرضا قربانی

    14-1-17-155036_MG_0710 (1)قربانی مهم‌ترین بخش موسیقی ایرانی ساز و آواز و بداهه‌پردازی دانست و افزود: «به همین خاطر من اصرار دارم که در تمام کارهایم از ساز و آواز استفاده کنم. فکر می‌کنم این وظیفه ماست که ساز و آواز ایرانی را در بین جوانان اشاعه دهیم و به همین خاطر در دو قسمت برنامه امشب اجرای دو بخش ساز و آواز را پیش‌بینی کرده‌ایم.»

    او همچنین در قسمتی دیگر از این برنامه با یادآوری سالروز درگذشت همایون خرم گفت: «متاسفانه پس فردا شنبه، ۲۸ دی ماه، سالگرد درگذشت استاد مهندس همایون خرم است. من به جهت توفیقی که داشتم افتخار شاگردی ایشان را داشته‌ام و می‌توانم بگویم علاوه بر بخش موسیقی، از با اخلاق‌ترین معلمان موسیقی بود.»

    او به یاد زنده‌یاد همایون خرم، آهنگ «تو ای پری کجایی» را به این موسیقیدان درگذشته تقدیم کرد.

    ارکستر مایستر این برنامه، سامان صمیمی بود و «زندگی»، «باران»، «یار تو هستم»، «زلف سیه»، «آخرین جرعه جام»، «از خون جوانان وطن»، «شب دهم»، «ارغوان» و «مدار صفر درجه» از جمله آهنگ‌هایی بودند که توسط این خواننده اجرا شد.

    از جمله میهمانان این اجرا می‌توان به حضور محمدرضا عارف، نامزد پیشین ریاست‌جمهوری و حسن فتحی کارگردان سینما و تلویزیون اشاره کرد که قربانی آواز تیتراژ پایانی بسیاری از سریال‌های او را خوانده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=47205
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *