×
×

دقایقی پیش از برگزاری رخ داد

  • کد نوشته: 46922
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • جشن «شب‌چله» هفته‌نامه «چلچراغ» که مرحله دریافت مجوز پلیس امنیت و وزارت ارشاد را طی کرده بود، دقایقی پیش از آغاز لغو شد.

    دقایقی پیش از برگزاری رخ داد
  • جشن «شب‌چله» هفته‌نامه «چلچراغ» که مرحله دریافت مجوز پلیس امنیت و وزارت ارشاد را طی کرده بود، دیشب (یکشنبه شب) و دقایقی پیش از آغاز لغو شد.

    لغو مجوز این جشن از سوی پلیس امنیت اعلام شد، این اتفاق در حالی رخ داد که ۲۵۰ میهمان ویژه، صدمیهمان از شهرستان و دوهزارنفر مدعو پشت درهای سالن‌های «برج میلاد» در انتظار ورود به سالن بودند اما حراست «برج میلاد» ۱۰دقیقه مانده به شروع مراسم اعلام کرد که مجاز به بازکردن درهای سالن نیست.

    اعضای تیم‌ملی والیبال، اعضای تیم‌ملی فوتسال زنان، بچه‌های مدرسه شین‌آباد، خانواده‌های شهیدان زین‌الدین، جهان‌آرا و همت، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، جواد نکونام، علی کریمی، خانواده مرحوم ناصر حجازی، حسام‌الدین سراج، گروه بمرانی، گروه پالت، هوشنگ مرادی‌کرمانی، اصغر فرهادی و خانواده‌اش، رخشان بنی‌اعتماد، شهرام مکری، منیژه حکمت، علیرضا داوودنژاد، جواد خیابانی و بهرام رادان، از جمله میهمان‌های دعوت‌شده به این مراسم بودند. مجله «چلچراغ» با مدیرمسوولی فریدون عموزاده‌خلیلی و سردبیری بزرگمهر حسین‌پور منتشر می‌شود.

    سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ هم علت لغو مراسم جشن مجله چلچراغ را در گفتگو با ایسنا چنین اعلام کرد: «این مراسم قرار بود از ساعت ۱۷ تا ۲۱ برگزار شود که بنا به دستور دادستانی عمومی و انقلاب تهران لغو شده است، در جریان لغو این مراسم، هیچگونه تنش و درگیری رخ نداده و ماموران پلیس نیم‌ساعت پیش از شروع مراسم، برگزارکنندگان را در جریان لغو آن قرار دادند.«

     در ادامه چند عکس (عکسها از مهیار جوادیفر) از دعوت شدگان که پشت درهای بسته سالن همایشهای برج میلاد تهران ماندند را ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=46922
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *