×
×

چهارمین آلبوم محسن یگانه استارت زده می شود

  • کد نوشته: 46427
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۲
  • ۴ دیدگاه
  • هنوز چند روزی از انتشار آلبوم “حباب” نمی گذشت که محسن یگانه اعلام کرد این آلبوم آخرین آلبوم وی بوده است و فعالیت حرفه ای اش را با انتشار تک آهنگ ادامه خواهد داد. طی یک سال گذشته نیز او با انتشار چند تک آهنگ سعی در جلب رضایت هوادارانش داشت و در این راه […]

  • کنسرت محسن یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    کنسرت محسن یگانه (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    هنوز چند روزی از انتشار آلبوم “حباب” نمی گذشت که محسن یگانه اعلام کرد این آلبوم آخرین آلبوم وی بوده است و فعالیت حرفه ای اش را با انتشار تک آهنگ ادامه خواهد داد. طی یک سال گذشته نیز او با انتشار چند تک آهنگ سعی در جلب رضایت هوادارانش داشت و در این راه تا حدودی نیز موفق عمل کرد. اما ناگفته پیداست که لذت منتشر شدن آلبوم یک خواننده را هیچ تک آهنگی نمی تواند برای مخاطبانش داشته باشد.

    یگانه در آخرین مصاحبه هایش بارها اعلام کرد در صورتی که هوادارانش از وی بخواهند استارت آلبوم چهارم خود را خواهد زد. بعد از همین صحبتها بود که هواداران وی با ساخت یک کمپین در یکی از شبکه های اجتماعی از این خواننده درخواست کردند مجددا آلبوم منتشر کند. هواداران این خواننده در اقدامی هماهنگ پوسترهای زیادی را در همین راستا تهیه و در فضای مجازی پخش کردند که گویا با این حرکات موفق شدند نظر خواننده محبوبشان را عوض کنند و وی را برای انتشار آلبوم چهارمش مجاب و ترغیب کنند.

    محسن یگانه در همین راستا از طریق وبلاگ رسمی اش اعلام نمود که سعی خواهد کرد پس از اتمام تک آهنگی که به زودی منتشر می کند به احتمال زیاد استارت آلبوم بعدی اش را بزند و بدین ترتیب باید باز هم منتظر انتشار آلبوم از خالق “نفسهای بی هدف”، “رگ خواب” و “حباب” باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=46427
       
    برچسب ها محسن یگانه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *