×
×

رضا مهدوی خبر داد

  • کد نوشته: 46424
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۲
  • ۰
  • «بسته نگار» عنوان برنامه جدید موسیقایی تلوزیونی است که قرار است از نیمه اسفند تا پایان نوروز۹۳ به روی آنتن برود. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «بسته نگار» در ارتباط با نخبگان جوان موسیقی در کشور است که شامل ۲۴ برنامه خواهد بود و از این هفته ضبط آیتم‌های آن […]

  • «بسته نگار» عنوان برنامه جدید موسیقایی تلوزیونی است که قرار است از نیمه اسفند تا پایان نوروز۹۳ به روی آنتن برود.

    به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «بسته نگار» در ارتباط با نخبگان جوان موسیقی در کشور است که شامل ۲۴ برنامه خواهد بود و از این هفته ضبط آیتم‌های آن آغاز خواهد شد.

    همچنین، گفتگوها به صورت زنده در کنار دیگر بخش‌های تولیدی از فعالیت‌ها و دستاوردهای نخبگان هنری آورده خواهد شد.

    رضا مهدوی که تاکنون سردبیری و کارشناسی برنامه‌های مختلف رادیویی و تلوزیونی در حوزه موسیقی را در کارنامه خود دارد، طرح و برنامه‌سازی «بسته نگار» را عهده‌دار است.

    مهدوی درباره این برنامه توضیح داد: ایده «بسته نگار» از آنجا شکل گرفت که در تصور مردم و مسوولان واژه نخبه در عرصه‌های علم و صنعت مفهوم می‌یابد؛ درصورتی که تمام رشته‌ها از جمله علوم انسانی و هنر را هم شامل می‌شود.

    مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه هنری همچنین گفت: خوشبختانه چند سالی است، بنیاد نخبگان هنری راه‌اندازی شده و فضای نوینی برای این عزیزان در شاخه هنر فراهم شده است. ازاین رو لازم دیدیم فعلا در این برنامه بسته موسیقایی را در اولویت قرار دهیم و در کنار گفت و شنود آثار و ایده‌ها و مراحل و مراتب علمی و عملی‌شان را به سمع و نظر مردم هنر‌دوست برسانیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=46424
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *