×
×

استودیوی شخصی اصفهانی راه اندازی می شود

  • کد نوشته: 46194
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۳ام دی ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • محمد اصفهانی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران که این روزها مشغول راه اندازی استودیوی شخصی و تولید آلبوم جدیدش است، به اخبار مطرح شده در خصوص همکاری اش با محسن یگانه که چندی پیش در رسانه ها بازخورد های زیادی داشت، واکنش نشان داد.
    +دانلود زرین کلاه با آواز محمد اصفهانی از موسیقی ایرانیان

    استودیوی شخصی اصفهانی راه اندازی می شود
  • محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی

    محمد اصفهانی: بازهم دوستان خبرنگار مشکل ساز شدند و مرا مدیون مخاطبین نمودند تا با توضیح به آنها از خود رفع اتهام کنم! میگویند چرا از دست ما فرار می کنی؟ چرا به تلفنها پاسخ نمیدهی؟ پاسخ من اینست: دوستان ! از بس که امانتدارید!!

    وقتی داشتم از مراسم فوت همسر آقای بنیامین خارج میشدم تعدادی از عزیزان با من حرکت میکردند بعضی عکس می انداختند و برخی امضا میخواستند یا سوال می پرسیدند ناگهان خانم خبرنگاری (خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان) وسط آن ازدحام با ضبط صوت پیش آمد و بدون مقدمه پرسید: سرنوشت آهنگ مشترکتان با محسن یگانه چه شد و آلبوم جدید در چه مرحله ای قراردارد؟ من در مورد آهنگ مشترک اظهار نظر نکردم چون آهنگ سازی کار فرمایشی نیست و حسی و دلی است محسن یگانه از دوستان من است و روی حساب علاقه و محبتی که بین ماست بحث ساخت کاری مشترک درگرفت و چون وی این مساله را در کنسرتش روی استیج اعلام نمود مطبوعاتی شد اما این به معنی متعهد بودن محسن یگانه نسبت به حضورش در آلبوم جدید من نیست … متاسفانه خانم خبرنگار مثل برخی همکاران خود امانتداری نکردند و از جانب بنده سخن گفتند.

    ممکن است محسن یگانه فعلا یا در آینده به ترکیب لازم و مدنظرش در مورد این آهنگ برسد یا نرسد همانطور که علی کهن دیری یا بهروز صفاریان یا آریا عظیمی نژاد یا …. عمل میکنند مهم تمایل طرفین برای همکاری با یکدیگر است که این به نظر بنده ارزشمندتر است حالا یک وقت کسی این را نقل قول می کند آن حسابش جداست ولی زمانی که یک خبرنگار حرفه ای با دست بردن در اظهارات دیگران و رسانه ای کردن آن ؛ جریان سازی می کند باید چگونه عکس العمل نشان داد؟ آیا قوانین بازدارنده ای در این زمینه داریم؟ آیا برای امانتداری حرفه ای در همه زمینه ها فرهنگ لازم را کسب کرده ایم؟ خبرنگار حرفه ای یعنی امانتدار؛ خواننده حرفه ای یعنی امانتدار؛ شنونده حرفه ای هم یعنی امانتدار… اگر همه امانتدار باشیم بساط قاچاق و جعل برچیده میشود قاچاق و جعل خبر ؛ قاچاق و جعل ترانه و ملودی ؛ قاچاق آثار موسیقی و جعل نسخه های اوریجینال… اینها همه بلایای تخلف از اصل امانتداری اند ؛ خدایا ! مرا در درجه اول امانتدار کن که صلاحیت دم زدن از آنرا هم داشته باشم … بگذریم .
    برای روشن شدن اذهان مخاطبان عزیز عرض می کنم همکاری من و آقای یگانه در آلبوم بعدی محتمل است نه قطعی و آلبوم جدید در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و بیشتر وقت من فعلا صرف اتمام کار استودیو است انشا… با پایان یافتن آن ؛ ضبط کارها را آغاز خواهم کرد.

    + دانلود زرین کلاه ( آواز و آهنگ: محمداصفهانی، سنتور و تنظیم: مجید اخشابی)

    زرین کلاه  را آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=46194
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *