×
×

توسط شرکت ترانه شرقی

  • کد نوشته: 4612
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • کنسرت بنیامین بهادری خواننده پاپ که قرار بود ۱۹ و ۲۰ آبان در برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد به خاطر استقبال مخاطبان یک روز دیگر تمدید شد. بنیامین بهادری پس از بازگشت از تور آمریکا و اجراهای متعدد در دیگر کشورها، ۱۹ و ۲۰ آبان به همت شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی در مرکز […]

  • کنسرت بنیامین بهادری خواننده پاپ که قرار بود ۱۹ و ۲۰ آبان در برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد به خاطر استقبال مخاطبان یک روز دیگر تمدید شد.

    بنیامین بهادری پس از بازگشت از تور آمریکا و اجراهای متعدد در دیگر کشورها، ۱۹ و ۲۰ آبان به همت شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی در مرکز همایش‌های برج میلاد کنسرت خود را در دو سانس ۱۸ و ۳۰/۲۱ برگزار می‌کند.
    از آنجایی که این اجرا با استقبال بسیار زیاد مخاطبان در مرحله بلیت‌ فروشی همراه بوده، یک شب دیگر در تاریخ ۲۱ آبان در همان دو سانس تعیین شده، تکرار می‌شود.
    به گزارش فارس،‌بنیامین سال گذشته در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به روی صحنه رفت و هم اکنون بعد از اجرا در ۷ شهر آمریکا، ۲ شهر کانادا ، دبی، لندن، دوشنبه تاجیکستان و مالزی ، در تهران به روی صحنه می‌رود.
    او در این اجرا گلچنینی از قطعات آلبوم‌های منتشر شده‌اش را برای مخاطبانش اجرا می‌کند.
    بلیت‌فروشی روز ۲۱ آبان ماه که به روزهای اجرا اضافه شده هم اکنون در حال انجام است و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ترانه شرقی به آدرس www.taranehsh.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=4612
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *