×
×

با آهنگسازی احمد پژمان

  • کد نوشته: 45761
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • فرشاد جمالی خواننده موسیقی ایرانی این روزها مشغول ضبط تازه‌ترین آلبوم خود به آهنگسازی فردین خلعتبری است. فرشاد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های هنری خود گفت: آلبومی که با فردین خلعتبری مشغول تهیه و تولید آن بودیم از مرحله پایان ضبط هم گذشته و هم اکنون مشغول کارهای نهایی میکس و […]

  • فرشاد جمالی خواننده موسیقی ایرانی این روزها مشغول ضبط تازه‌ترین آلبوم خود به آهنگسازی فردین خلعتبری است.

    فرشاد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های هنری خود گفت: آلبومی که با فردین خلعتبری مشغول تهیه و تولید آن بودیم از مرحله پایان ضبط هم گذشته و هم اکنون مشغول کارهای نهایی میکس و مسترینگ آن هستیم. طبق پیش‌بینی‌های انجام گرفته در صورت صدور مجوز این آلبوم تا دو ماه آینده روانه بازار موسیقی می‌شود.

    وی در توضیح جزئیات آلبوم جدیدش بیان کرد: این اثر موسیقایی با شعرهایی از مولانا و بر اساس کوارتت زهی، هارپ و سازهای ایرانی آماده شده و نسبت به آلبوم و کارهای قبلی‌ام دارای فرمی متفاوت است که می‌تواند برای مخاطبان آثاری در این سبک جالب توجه باشد. هنوز نام مشخصی برای آلبوم مشخص نشده است که بخواهم از عنوان اصلی آن نامی ببرم اما با توجه به هارمونی مناسبی که در آلبوم وجود دارد به طور حتم نام مناسبی هم برای آن انتخاب می شود.

    جمالی که پیش از این از برگزاری کنسرتش بعد از انتشار این آلبوم خبر داده بود، گفت: این آلبوم دارای قابلیت های فراوانی است که می تواند در اجرای زنده نیز مورد توجه مخاطبان قرار گیرد بنابراین  به طور حتم بعد از انتشار این آلبوم کنسرت‌هایی را اجرا خواهیم کرد که به احتمال زیاد در تالار وحدت یا برج میلاد خواهد بود.

    این خواننده موسیقی ایرانی درباره فعالیت‌های آینده خود با احمد پژمان آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایران تصریح کرد: مدتی است همکاری با استاد احمد پژمان را آغاز کرده‌ام که بر اساس اشعار سهراب سپهری در قالب یک ارکستر بزرگ سازهای مختلف مشغول آماده‌سازی و ضبط هستیم که امیدوارم تا پایان سال جاری که استاد پژمان قبل از سفر به آمریکا در ایران حضور دارد، کار ضبط این آلبوم به اتمام برسد.

    وی در پایان عنوان کرد: با اینکه استاد پژمان درگیر ساخت موسیقی برای مجموعه تلویزیونی “سرزمین کهن” به کارگردانی کمال تبریزی بود اما توانستیم ضبط بیش از ۵۰ درصد کار را به اتمام برسانیم. البته تمام تلاش ما این است که ضبط باقی پروژه تا دو ماه دیگر نیز به اتمام برسد.

    فرشاد جمالی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایران است که آواز را از سال ۷۲ در محضر استادانی چون کریم صالح زمانی، زنده یاد رضوی سروستانی، رامبد صدیف، زنده‌یاد حسین عمومی آموخته است. وی همچنین در نوازندگی تار از محضر استادانی چون هوشنگ ظریف و زیدالله طلوعی بهره گرفته است. برپایی کنسرت‌های مختلف موسیقی ایرانی و تولید آلبوم‌های “سرزمین خورشید” و “دیار مهر” با موسیقی تهمورس پورناظری از جمله آثار منتشر شده این خواننده در بازار موسیقی ایرانی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=45761
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *