×
×

«مکتب‌خانه» در راه است

  • کد نوشته: 45719
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه کر «مهر وطن» به جشنواره «ریمینی» ایتالیا دعوت شد. سرپرست این گروه به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: گروه کر «مهر وطن» به جشنواره «ریمینی» ایتالیا برای دسامبر ۲۰۱۴ دعوت شد. مسعود نکویی همچنین اظهار کرد: این در حالی است که گروه مشغول تولید یک آلبوم موسیقی است که اولین آلبوم “کرال […]

  • گروه کر «مهر وطن» به جشنواره «ریمینی» ایتالیا دعوت شد.

    سرپرست این گروه به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: گروه کر «مهر وطن» به جشنواره «ریمینی» ایتالیا برای دسامبر ۲۰۱۴ دعوت شد.

    مسعود نکویی همچنین اظهار کرد: این در حالی است که گروه مشغول تولید یک آلبوم موسیقی است که اولین آلبوم “کرال آکاپلای” شرق ایران محسوب می‌شود.

    وی افزود: این آلبوم “مکتب‌خانه” نام دارد که به صورت آواز جمعی اجرا می‌شود و برگرفته از آوازهای محلی کرمان، سیستان و بلوچستان، مکتب‌خانه‌ها، قالی‌بافی و لالایی‌های قدیمی است که تا دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

    نکویی درباره حضور پیدا نکردن این گروه در فستیوال اسپانیا هم گفت: متاسفانه به دلیل اینکه حمایت مالی از گروه نشد، نتوانستیم در فستیوال اسپانیا حضور پیدا کنیم و این در حالی بود که مدیر هنری فستیوال، در نامه‌ای برای من نوشته بود سطح گروه کر «مهر وطن» بسیار بالاست.

    گروه کر «مهر وطن» کرمان رتبه دوم بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را کسب کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=45719
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *