×
×

مسعود تکاور خبر داد:

  • کد نوشته: 45703
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • مسعود تکاور که در حال ساخت فیلمی تلویزیونی برای مناسبت ۹ دی است می‌گوید، دوست دارد برای این فیلم از موسیقی رَپ استفاده کند. این کارگردان درباره‌ی علت این انتخاب چنین توضیح می‌دهد: دوست دارم شرایطی ایجاد شود که بتوان از موسیقی رَپ استفاده کرد؛ اگر بتوانیم این موسیقی را به فضای سیاسی و اهداف […]

  • مسعود تکاور که در حال ساخت فیلمی تلویزیونی برای مناسبت ۹ دی است می‌گوید، دوست دارد برای این فیلم از موسیقی رَپ استفاده کند.

    این کارگردان درباره‌ی علت این انتخاب چنین توضیح می‌دهد: دوست دارم شرایطی ایجاد شود که بتوان از موسیقی رَپ استفاده کرد؛ اگر بتوانیم این موسیقی را به فضای سیاسی و اهداف نظام نزدیک کنیم، بخصوص برای نسل جوان تاثیرگذار خواهد بود.

    به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عصر روز ۲۵ آذر ماه جمعی از مدیران شبکه یک از لوکیشن فیلم تلویزیونی «سایبان» (به کارگردانی مسعود تکاور) که برای مناسبت ۹ دی ساخته می‌شود، بازدید کردند.

    محمد کاظم کاظمی (مدیرگروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک)، خدیجه محرابی (مدیر طرح و برنامه شبکه یک) و عارف کشفی (مدیر تولید شبکه یک) از لوکیشن فیلم تلویزیونی «سایبان» که در طبقه‌ی سوم بیمارستان محب کوثر واقع شده است، بازدید کردند.

    مسعود تکاور، کارگردان «سایبان» در جمع خبرنگاران گفت: هنوز هم از نبود لوکیشن سینمایی بیمارستان رنج می‌بریم‌؛ آزادی عمل نداریم و مدام نگران بعضی از بیماران بخش‌های دیگر هستیم.

    وی با اشاره به بخشی از بیمارستان که در آنجا مستقر هستند خاطرنشان کرد: این بخش کاملا در اختیار ماست اما به خاطر صدای بالای بازیگران هدایت آن سخت است.

    به گزارش خبرنگار ایسنا‌، تاکنون ۴۰ درصد از تولید «سایبان» پیش رفته است و حسن جوهرچی‌، مریم کاویانی، کاوه سماک‌باشی‌، مجید مشیری و محسن افشانی از جمله بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند .

    همچنین عصر روز گذشته سکانس‌های مربوط به گروگانگیری ضبط شد و محسن افشانی‌، کاوه سماک‌باشی‌ و مریم کاویانی جلوی دوربین رفتند.

    کارگردان «سایبان» همچنین خاطرنشان کرد: صحنه‌های مربوط به اغتشاشات را هم داریم که می‌خواهیم در جای مخصوصی در شرق تهران آن را تصویر بگیریم.

    تکاور در پایان در جمع خبرنگاران درباره‌ی موسیقی و خواننده‌ی «سایبان» نیز توضیح داد: دوست دارم شرایطی ایجاد شود که بتوان از موسیقی رپ استفاده کرد،‌ اگر بتوانیم این موسیقی را به فضای سیاسی و اهداف نظام نزدیک کنیم بخصوص برای نسل جوان تاثیرگذار خواهد بود و تاکنون نیز سه خواننده پیشنهاد شده که از بین آنها یک نفر انتخاب خواهد شد ضمن اینکه شعر درون مایه‌ی پیشنهادی و انتقادی دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45703
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *