×
×

با حضور علی مرادخانی

  • کد نوشته: 45614
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در انجمن موسیقی ایران رونمایی شد.

    با حضور علی مرادخانی
  • 3موسیقی ایرانیان: پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در انجمن موسیقی ایران رونمایی شد.

    به گزارش روابط عمومی جشنواره، پایگاه اطلاع رسانی جشنواره بین المللی موسیقی فجر روز گذشته با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

    در ابتدای این مراسم علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف راه اندازی این سایت پرداخت و گفت: از آنجایی که هیچ مرجع رسمی برای انتشار اخبار مربوط به جشنواره و نیز اطلاعات آرشیوی دوره‌های مختلف این رخداد موسیقایی وجود نداشت اقدام به راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره موسیقی فجر کردیم.

    وی افزود: این سایت دو زبانه خواهد بود که هم اکنون به زبان فارسی قابل دسترس است و در دیماه نیز بخش انگلیسی با یک سطح کیفی مناسب قابل دسترسی خواهد شد.

    ترابی ادامه داد: راه اندازی چنین سایتی تلاش شبانه روزی همکاران انجمن موسیقی بوده است که در آینده نزدیک با قرار گرفتن تمامی اطلاعات کامل خواهد شد.

    علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد نیز با تقدیر و تشکر از انجمن موسیقی برای راه اندازی سایت جشنواره موسیقی فجر گفت:

    این یک سایت جامع برای اهالی موسیقی و مخاطبان این هنر خواهد بود تا بتوانند به آسانی به اخبار و اطلاعات دوره‌های مختلف جشنواره دسترسی داشته باشند.

    معاون هنری ارشاد خواستار انعکاس تمامی اخبار جشنواره موسیقی فجر تنها از طریق این سایت شد و افزود: با این اقدام مخاطبان به صورت موثق و دقیق اخبار جشنواره بین المللی موسیقی فجر را دنبال خواهند کرد.

    مرادخانی در پایان صحبتهای خود از دست اندرکاران سایت جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

    در ادامه این مراسم سحر طاعتی مدیر پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به ارائه توضیحاتی در خصوص بخش‌های مختلف این سایت پرداخت و گفت: سایت جشنواره موسیقی فجر به نشانی www.fajrmusicfestival.com از بخش‌هایی چون اخبار، عکس، تاریخچه جشنواره، ‌ آرشیو جشنواره (شامل بیست و هشت دوره جشنواره)، فیلم، سالن‌ها و هنرمندان تشکیل شده است.

    وی ادامه داد: این سایت که اولین بانک اطلاعاتی جشنواره‌های موسیقی فجر محسوب می‌شود علاوه بر انتشار اخبار، در بخش آرشیوی خود اطلاعاتی از دوره‌های مختلف جشنواره شامل «اسامی گروه‌ها و هنرمندان شرکت کننده در بخش‌های مختلف» (رقابتی، جنبی، بین الملل)، «اخبار»، «عکس»، «مدیران و شورای سیاستگذاری»، «داوران»، «برگزیدگان»، «تقدیرشدگان»، «پوس‌تر» و «جدول اجرا‌ها» را جای داده است که مخاطبان با مراجعه به دوره‌های مختلف جشنواره و نیز هر کدام از این بخش‌ها می‌توانند اطلاعات لازم را کسب کنند. همچنین در بخش دیگری از سایت، بیوگرافی هنرمندان شرکت کننده در دوره‌های مختلف جشنواره و مشخصات سالن‌هایی که در طول روند جشنواره میزبان گروههای موسیقی بوده‌اند، قرار گرفته است.

    به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، از آنجایی که قرار دادن آرشیو ۲۸ دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیازمند زمان طولانی است و نیز بواسطه دسترسی نداشتن به برخی اطلاعات دوره‌های اولیه، تا کنون اطلاعات ۸ سال برگزاری جشنواره از دوره «بیستم» تا «بیست و هشتم» در این سایت درج شده است؛ از این رو در آینده نزدیک تیم اجرایی سایت جشنواره تمامی اطلاعات مربوطه دوره‌های دیگر را تکمیل خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45614
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *