×
×

عکسهایی از این مراسم در موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 45563
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • دور دوم کلاسهای مکتب حسین علیزاده استاد مطرح و بنام موسیقی ایران در شهر قزوین پیگیری شد.
    +دانلود ویدئویی از این مراسم

    عکسهایی از این مراسم در موسیقی ایرانیان
  • Targhazvin-2موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: دور دوم کلاسهای مکتب حسین علیزاده استاد مطرح و بنام موسیقی ایران در شهر قزوین پیگیری شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته دور دوم کلاسهای مکتب حسین علیزاده در شهر قزوین، از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ آذر ماه سال جاری برگزار گردید و هنرجویان با حضور در کلاس سعید محمدی با مفاهیم صداسازی و نقش تکنیک در انتقال دانش، احساس و بیان فردی آشنا شده و به گروه نوازی پرداختند، سپس در کلاس آقای ذوالنوری نیز، ریتم مورد بررسی دقیقتر قرار گرفت و مشکلات تکنیکی هنرجویان نیز با اجرای قطعاتی گروهی تحلیل شد.

    در ادامه این برنامه کل هنرجویان با گروه بندیهای خاص و از پیش تعیین شده با حضور در کلاس استاد علیزاده با اجرای قطعاتی به ارائه توانایی خود پرداخته و از راهنمایی های جامع و نکات ارزنده ایشان بهره مند شدند. سپس ضمن آموختن قطعاتی جدید از کتاب ده قطعه برای تار، جلد پنجم(در دست انتشار) با مدیریت این استاد بنام موسیقی ایران به گروه نوازی پرداختند.

    هم زمان با کلاسهای قزوین، بخش گالری کلیپهای منتخب تصویری و فایلهای صوتی کلاسهای آموزشی نیز، از طریق سامانه اینترنتی «مکتب علیزاده» جهت بهره گیری هرچه بیشتر هنرجویان در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

     شایان ذکر است که علاقه مندان می توانند با اشتراک در خبرنامه سامانه اینترنتی مکتب علیزاده به آدرسwww.maktab-alizadeh.com از اخبار مختلف مربوط به حسین علیزاده و فعالیتهای مکتب ایشان مطلع شوند.

    https://musiceiranian.ir/?p=45563
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *