×
×

ز من ای ساقی مردان نفسی روی مگردان …

  • کد نوشته: 45323
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه «باده نوشین» از آلبوم «خواب خورشید» با صدای علی بختیار برای معرفی بیشتر این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت.
    +خرید این آلبوم از سایت آهنگسرا، دانلود این قطعه از موسیقی ایرانیان!

    ز من ای ساقی مردان نفسی روی مگردان …
  • علی بختیار (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    علی بختیار (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه «باده نوشین» از آلبوم «خواب خورشید» با صدای علی بختیار برای معرفی بیشتر این اثر، از طریق سایت موسیقی ایرانیان منتشر و در دسترس مخاطبین موسیقی ایرانی قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، «خواب خورشید» آلبومی است به تهیه کنندگی و خوانندگی علی بختیار و آهنگسازی میدیا فرج نژاد که به تازگی توسط موسسه آوای باربد منتشر شده است.

    قطعه «باده نوشین» بر روی شعری از مولانا و در دستگاه همایون آهنگسازی شده است.

    در این قطعه نوازندگانی چون شروین مهاجر (نوازنده کمانچه)، میدیا فرج‌نژاد (نوازنده تار)، کامران منتظری (نوازنده تنبک)، رابعه زند (نوازنده قانون)، زکریا یوسفی (نوازنده بندیر)، علی پژوهشگر (نوازنده عود)، پاشا هنجنی (نوازنده نی)، همایون نصیری (نوازنده سنج و دمام) و سینا ممتحن (نوازنده گیتار آکوستیک) به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که از این آلبوم قطعه «سرو آزادی» پیشتر در فضای مجازی انتشار یافته و با استقبال خوبی روبرو شده بود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «خواب خورشید» به صورت نسخه اصلی می توانند به شهرکتابها و فروشگاههای معتبر عرضه محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند، همچنین این اثر از طریق فروشگاه اینترنتی آهنگسرا به آدرس www.ahangsara.com هم به صورت آنلاین قابل تهیه می‌باشد.

    در ادامه می‌توانید قطعه «باده نوشین» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود قطعه «باده نوشین» 

    قطعه «باده نوشین» را آنلاین بنوشید:

    https://musiceiranian.ir/?p=45323
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *