×
×

از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد نوشته: 45310
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهشت آلبوم صوتی با موضوع محرم را صادرکرد. به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر اساس اعلام واحد نظارت وارزشیابی آلبوم صوتی «چوب جفا» به خوانندگی و آهنگسازی محمد علی فرج‌الهی و تنظیم از علیرضا میر عیسی‌خانی در هشت قطعه، قطعاتی […]

  • واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهشت آلبوم صوتی با موضوع محرم را صادرکرد.

    به گزارش بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر اساس اعلام واحد نظارت وارزشیابی آلبوم صوتی «چوب جفا» به خوانندگی و آهنگسازی محمد علی فرج‌الهی و تنظیم از علیرضا میر عیسی‌خانی در هشت قطعه، قطعاتی چون «امشب زنم توسل»، «خواهم که برخیزم»، «حدیث باب عشق»، «قلندرمسلک»، «شب جمعه»، «گرد حرم و اسم آسمونی» مجوز گرفت.

    همچنین، آلبوم صوتی «عصر روز دهم» خوانندگی مهدی عبدلی و مصطفی صابر خراسانی و آهنگسازی مهدی عبدلی و سعید عظیمی و اشعاری از آسیه رضایی، مهدی عبدلی، مرتضی امیری اسفندقه در هفت قطعه مجوز انتشار گرفت.

    «بهوونه»، «آبروی آب»،«قهرمان غم»، «دیدار»، «سقا»، «حیدرترین»، «دوباره ماه محرم» قطعات این آلبوم محسوب می‌شود.

    آلبوم صوتی «غزل عاشورا» به خوانندگی محمد حشمتی با آهنگسازی فریدون خوشنود و تنظیم بهنام صبوحی و فریدون خوشنود با اشعاری ازاندیشه فولادوند، آیت ..کمیانی، بهرام سیاره، حضرت امام حسین(ع)،موحدیان و برگرفته از مرثیه‌های عاشورایی در۸قطعه مجوز گرفت.

    آلبوم صوتی «سالارعشق» به خوانندگی احمد جعفریان(شهاب) و آهنگسازی صادق نورانی و مجید رضازاده با تنظیمی ازمجید رضازاده، صادق نورانی و شایان نائب با اشعاری از ایرج قنبری عبدالجبارکاکائی و طهمورث پورشیر محمد در هشت طعه برای انتشار مجوز دریافت کرد.

    آلبوم «آقا نیا» به خوانندگی محسن کیان و آهنگسازی پارسا احتشامی، حامد حسینی و اشعاری از علیرضا قزوه و محمد سرابی و آلبوم صوتی «اهل بیتم» به خوانندگی سرخوش عبدلی، ایوب حسنی و منوچهر محمدنژاد با تنظیمی از امین فقیر هم از این جمله هستند.

    همچنین، برای آلبوم صوتی «نیاز» به خوانندگی امیرحسین کنعانی با آهنگسازی سینا کلوت، امیرحسین کنعانی و تنظیمی از فراز خنافری با اشعاری از شادن علیزاده،احمد نوربین، سعید عبدالهی‌ و سمیرا قاسمی در ۱۰قطعه و آلبوم «عرش فرشیان» به خوانندگی علی فانی با آهنگسازی اکبرناظم، محمود کریمی، منصورارضی، ناصر جم و محمدحسین سکوت و تنظیمی ازمسعود بقائی، محمد حسین سکوت و مهدی شکارچی با اشعاری از مجتبی روشن‌روان، سعید مقدس، عیسی ثاقب، صادق بسط و مسعود اصلانی هم مجوز صادر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=45310
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *