×
×

روزبه نعمت اللهی: وسواس انتشار آلبومم را به تعویق می اندازد

  • کد نوشته: 45240
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • روزبه نعمت اللهی در خصوص برنامه خود برای بعد از ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: برنامه من برای بعد از محرم و صفر تور ایرانگردی است و می خواهم در استان های مختلف کشور کنسرت اجرا کنم و بعد از این ایرانگردی در تهران کنسرت برگزار خواهم کرد. وی اضافه کرد: در این مدت […]

  • 1_635213222062385582_sروزبه نعمت اللهی در خصوص برنامه خود برای بعد از ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: برنامه من برای بعد از محرم و صفر تور ایرانگردی است و می خواهم در استان های مختلف کشور کنسرت اجرا کنم و بعد از این ایرانگردی در تهران کنسرت برگزار خواهم کرد.

    وی اضافه کرد: در این مدت شاید بسیاری از خوانندگان به فکر انتشار آلبوم باشند. ولی همین جا اعلام می کنم که تا اوایل سال آینده هیچ آلبومی را منتشر نخواهم کرد.

    وی افزود: منتشر نکردن آلبوم من به وسواسم بر می گردد. من برای آلبوم از نظر آهنسازی و تنظیم و شعری را که قرار است بخوانم خیلی وسواس نشان میدهم زیرا همیشه دوست دارم وقتی آلبوم منتشر می کنم،مردم با شنیدن آلبوم لذت ببرند و نگویند بازم تکراری خونده!

    روزبه نعمت اللهی خاطر نشان کرد: به خاطر همین وسواس تاریخ انتشار آلبوم بعدی من معلوم نیست و بستگی به خودم دارد ولی سعی خودم را می کنم تا بهار سال آینده آلبومی را انتشار دهم. در آلبوم بعدی من باز دوست داران موسیقی کار های متفاوت خواهند شنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=45240
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *