×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از اجرای گروه نفش در فستیوال بین المللی للانشاد

  • کد نوشته: 45209
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۹ام آذر ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «نقش» در چهارمین فستیوال بین المللی للانشاد در شهر تاریخی و زیبای کنستانتین کشور الجزایر برگزار و با استقبال گرم مخاطبان روبرو شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.
    +این اجرا به سرپرستی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی  برگزار شد

    عکسهای موسیقی ایرانیان از اجرای گروه نفش در فستیوال بین المللی للانشاد
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی «نقش» به سرپرستی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی در چهارمین فستیوال بین المللی للانشاد در شهر تاریخی و زیبای کنستانتین کشور الجزایر برگزار و با استقبال گرم مخاطبان روبرو شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اجرای این گروه آبان ماه سال جاری به دعوت ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ الجزایر برگزار شد.

    گروه نفش به سرپرستی امیر شریفی و خوانندگی مهدی امامی حدود چهار سال است که با تمرکز بر ظرفیتهای کمتر استفاده شده ی موسیقی دستگاهی به طور مستمر در حال فعالیت است و انتشار دو آلبوم بر افشان و چهارسو و شرکت در فستیوال های بین المللی و کنسرتهای متعدد در تهران و شهرستان از عمده فعالیتهای این گروه است.

    مرجان مهربان (قانون)، حسین خوشچهره (نی)، آرش سعیدیان (عود) و المیرا مردانه (کمانچه) به عنوان اعضای گروه نقش در کنار امیر شریفی (سرپرست، نوازندهٔ تار و سه‌ تار) و مهدی امامی (خواننده) در فستیوال بین المللی للانشاد الجزایر به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=45209
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *