×
×

توسط بیست و سومین نواده مولانا

  • کد نوشته: 4503
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: نشان بارگاه مولانا توسط بیست و سومین نواده مولانا به شهرام ناظری اهدا می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا محبوبی ظهر امروز در ششمین جلسه هماهنگی برنامه‌های آخرین هفته ماه فرهنگی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در کنگره شمس […]

  • مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: نشان بارگاه مولانا توسط بیست و سومین نواده مولانا به شهرام ناظری اهدا می‌شود.

    به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا محبوبی ظهر امروز در ششمین جلسه هماهنگی برنامه‌های آخرین هفته ماه فرهنگی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در کنگره شمس ۶۰ میهمان خارجی از کشورها مختلف حضور خواهند داشت و لازم است محیط شهر و خیابان‌ها از بدو ورود به فرودگاه تا هتل برای این مهمانان آماده شود.
    وی با بیان اینکه سفرای فرهنگی سازمان اکو نیز در این کنگره حضور می‌یابند، تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان باید ابتکارات خود را در این زمینه به کار گیرند.
    این مقام مسئول افتتاح نمایشگاه‌های خط و نقاشی در خوی، رونمایی از تندیس مشاهیر استان در پارک ائللرباغی ارومیه، اجرای شب شعر در دانشگاه ارومیه، کنگره علمی، تاثیر آیات و روایات در شکل‌گیری افکار و شخصیت شمس را از برنامه‌های هفته آینده که به عنوان آخرین هفته از ماه فرهنگی نامگذاری شده است، عنوان کرد و ابراز داشت: اجرای سخنرانی‌های کنگره علمی، برگزاری کنسرت موسیقی شهرام ناظری، اجرای مراسم ستنی مثنوی‌خوانی در محل هتل ثمین خوی، اهدای نشان بارگاه مولانا توسط بیست و سومین نواده مولانا به استاد شهرام ناظری نیز از دیگر برنامه‌ها در این زمینه هستند.
    محبوبی خاطرنشان کرد: اتاق هماهنگی برای برنامه‌های این هفته راه‌اندازی شده است که این اتاق هماهنگی، سبب نظم در کار‌ها در این زمینه می‌شود.
    وی با تاکید بر تبلیغ محیط درون سازمانی، اعلام کرد: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی فضای تبلیغی را باید تا پایین‌ترین سطح اجرا کند که به صدا در آمدن زنگ شمس، ارائه موضوع انشا و برگزاری اردوهای مزار شمس می‌تواند در این زمینه موثر باشد.
    این مقام مسئول گفت: لازم است تا تمام مهمانسراها و خودروهای تشریفاتی ادارات استانی نیز آماده استقبال از مسافران خارج از استان و خارج از کشور باشند تا در صورت ایجاد مشکل احتمالی بتوان آنها را در این مهمانسرا‌ها سکونت داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=4503
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *