×
×

انتقاد خواننده باسابقه پاپ از عدم موافقت وزارت ارشاد با مجوز برگزاری اجرای زنده‌

  • کد نوشته: 44726
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • حسین زمان، خواننده باسابقه پاپ از عدم موافقت وزارت ارشاد با مجوز برگزاری اجرای زنده‌اش انتقاد کرد. به گزارش ایسنا به نقل از انصاف‌نیوز، حسین زمان در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «قصد داشتم بعد از ایام عزاداری، گروه را برای اجرای کنسرت آماده کنم ولی به نظر می‌رسد تدبیر در مورد امثال من […]

  • 138906311311416850bحسین زمان، خواننده باسابقه پاپ از عدم موافقت وزارت ارشاد با مجوز برگزاری اجرای زنده‌اش انتقاد کرد.

    به گزارش ایسنا به نقل از انصاف‌نیوز، حسین زمان در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: «قصد داشتم بعد از ایام عزاداری، گروه را برای اجرای کنسرت آماده کنم ولی به نظر می‌رسد تدبیر در مورد امثال من همان تدبیر هشت سال گذشته است.

    معاون هنری وزارت ارشاد حتی حاضر به دادن چند دقیقه‌ای از وقتشان به من نشدند و همانطور که قبلا گفتم حراست ارشاد نیز به صراحت اعلام کرد که من مجوز اجرای زنده ندارم.

    حال نمی‌دانم تکلیف امید چیست؟ آیا باید هنوز امید به آینده داشته باشم؟ فکر می‌کنم در سایه این تدبیر، دل بستن به آینده خیلی خوش‌بینانه باشد. علی‌الحساب این هم سهم ما از دولت تدبیر و امید. شاید هم من خیلی بدبین هستم و وزارت ارشاد بیشتر درگیر مجاز کردن خوانندگی خانم‌هاست و همینطور رفع فیلترینگ فیس‌بوک و به همین دلیل به امثال من توجهی ندارد و هر وقت احتمالا بعد از اینکه خانم‌ها مجاز به خواندن شوند و انتشار صدایشان آزاد شود که امیدوارم این‌گونه شود، من هم می‌توانم کنسرت برگزار کنم. شاید.»

    https://musiceiranian.ir/?p=44726
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *