×
×

با حکم علی مرادخانی

  • کد نوشته: 44710
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «ندا انتظامی» را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

    با حکم علی مرادخانی
  • ندا انتظامی

    ندا انتظامی

    علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «ندا انتظامی» را به سمت مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، مرادخانی در حکم انتصاب مدیر جدید روابط عمومی معاونت امور هنری آورده است: ‌«نظر به کاردانی، درایت و تجربه موثر شما در امور روابط عمومی و رسانه به موجب این حکم به سمت مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری منصوب می‌شوید.»

    در ادامه این حکم آمده است: «قطعا با توجه به نیاز مبرم جامعه مخاطب، به دریافت اطلاعات متقن و قابل اتکاء، لزوم همکاری نزدیک با رسانه‌های مختلف و همچنین مراجع ذی‌ربط از جمله مرکز روابط عمومی وزارت متبوع، برنامه‌ریزی و فعالیت‌های تحت نظر خود را بر موارد یاد شده استوار خواهید ساخت. از خداوند بزرگ توفیق سرکارعالی را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان خواستارم.»

    ندا انتظامی از سال ۱۳۷۴ وارد عرصه مطبوعات شد و در رسانه‌هایی همچون سروش، همشهری، حیات نو، شرق، جام جم، فیلم‌نگار، بولتن جشنواره‌های مختلف هنری و… فعالیت داشته است. او همچنین مشاور رسانه‌ای گروه‌های مختلف موسیقی و نیز مدیر روابط عمومی بیست‌و‌هفتمین جشنواره موسیقی فجر و مدیر روابط عمومی موزه موسیقی بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=44710
       
    برچسب ها ندا انتظامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *