×
×

با همکاری اهالی مطرح موسیقی پاپ ایران

  • کد نوشته: 44543
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • پژمان جمشیدی پس از پایان سریال پژمان این بار با انتشار آلبوم موسیقی که حال و هوایی عاشقانه دارد پس از ایام سوگواری سالار شهیدان به دیدار علاقمندانش می آید.

    با همکاری اهالی مطرح موسیقی پاپ ایران
  • 112323پژمان جمشیدی پس از پایان سریال پژمان این بار با انتشار آلبوم موسیقی که حال و هوایی عاشقانه دارد پس از ایام سوگواری سالار شهیدان به دیدار علاقمندانش می آید.

    سال گذشته بود که خبر انتشار آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی در رسانه ها بازتاب بسیاری داشت و پس از تجربه بازیکنان فوتبالی چون مهرداد میناوند، رضا عنایتی و …. یکی دیگر از فوتبالیست ها به انتشار آلبومی عاشقانه اقدام می کند.

    اما حضور این فوتبالیست در سریال طنز سروش صحت بعث شد که انتشار آلبوم او در سایه پخش سریالش قرار گیرد؛ اما امروز آخرین قسمت مجموعه پژمان در شبکه سه به روی آنتن می رود و حالا زمان خوبی است که خبرهای بازی او در یک تله فیلم و انتشار آلبوم موسیقی اش بر روی زبان ها بیفند.

    بازیکن سابق تیم «پرسپولیس تهران» حدودا یک ماه است که هر شب و با سریال «پژمان» مهمان منازل مخاطبان تلویزیون است. وی یکی از معدود بازیکنانی است که پس از کنار گذاشتن فوتبال حرفه ای وادی هنر را انتخاب کرد.

    بر اساس این گزارش؛ نخستین آلبوم موسیقی پژمان جمشیدی با همکاری «روزبه بمانی»، «سیروان خسروی»، «مهدی یراحی» خواهد بود و به احتمال فراوان با ۱۱ قطعه که اشعار آن توسط «عبدالجبار کاکایی» ، «روزبه بمانی» ، «فریدون» ، «مانی رهنما» ، «مهدی یراحی» ، «سیروان خسروی» ، «زانیار خسروی» ، «زهرا عاملی» ، «فرشاد فارسی» و «اشکان خشایی» سروده شده است و برخی از این هنرمند ها قطعاتی را برای او آهنگسازی کرده اند.

    این آلبوم در فضاهای گوناگونی چون اسلو؛ شش و هشت و اکتیو و… در فضایی عاشقانه پس از ایام سوگواری سالار شهیدان منتشر می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=44543
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *