×
×

اصفهانی: موسیقی آیینی را کماکان در دستور کار خود، جزء لا ینفک می دانم

  • کد نوشته: 44424
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  • اصفهانی: از آنجا که پس از اجرای ترانه ی «جدایی» در کنسرت تیر ماه ۱۳۹۲ و مصاحبه ی اینجانب با سایت «موسیقی ما» پیرامون این ترانه برای بعضی از دوستان دلسوز بواسطه تبلیغات مسمومی که در اینترنت انجام گرفت از جمله مقاله ی «محمداصفهانی از ولایت عشق تا لس آنجلس…» شبهاتی مبنی بر تغییر مواضع موسیقایی اینجانب پیش آمده لازم دیدم توضیحاتی ارائه دهم.
    +اصفهانی: این شبهات را صرفا یک تداخل ذهنی میدانم

    اصفهانی: موسیقی آیینی را کماکان در دستور کار خود، جزء لا ینفک می دانم
  • taranejadidمحمد اصفهانی: از آنجا که پس از اجرای ترانه ی “جدایی” در کنسرت تیر ماه ۱۳۹۲ و مصاحبه ی اینجانب با سایت “موسیقی ما” پیرامون این ترانه برای بعضی از دوستان دلسوز بواسطه تبلیغات مسمومی که در اینترنت انجام گرفت از جمله مقاله ی “محمداصفهانی از ولایت عشق تا لس آنجلس…” ! شبهاتی مبنی بر تغییر مواضع موسیقایی اینجانب پیش آمده لازم دیدم که خدمت این دوستان عرض کنم :

    با احترام به حساسیتها و نگرانی های شما؛ این شبهات را صرفا یک تداخل ذهنی میدانم که بر اساس اظهار نظرهای فنی ؛ و تخصصی – هنری شکل گرفته است و به هیچ وجه متضمن تایید موسیقی های بزمی و ناهنجار نیست.

    کارنامه ی کاری من از “گلچین” تا “بی واژه” و اشعاری که انتخاب و اجرا میکنم همگی با “توجه” و در حد بضاعتم با “تشخیص” است. معتقدم کاری با ارزش و ماندگار است که آسمانی و خدا محور باشد . هنر خدا محور ؛ هنری است که ما را به خالقمان نزدیک می کند و صرفا تصریح به نام خداوند بزرگ نیست لذا تاکید می کنم که به تبلیغات منفی توجه ننموده و آنها را ملاک قضاوت قرار ندهید، زیرا حقیقت چیز دیگری است. من به خواندن آثاری مانند “فرصت بدرود” و ” ولایت عشق” مفتخرم و موسیقی آیینی را کماکان در دستور کار خود؛ جزء لا ینفک می دانم … از تمامی دوستان با محبت و دلسوز خود نیز متشکرم و حساسیت ها و نگرانی هایشان پیرامون این

    حقیر را ستایش می کنم . امیدوارم سر انجام ؛ لیاقت این همه محبت و احترام از جانب شما را احراز نمایم.

    گوهر مخزن اسرار همان است که بود

    حقه ی مهر بدان نام و نشان است که بود

    عاشقان زمره ی ارباب امانت باشند

    لا جرم چشم گهر بار همان است که بود

    حافظا باز نما قصه ی خونابه ی چشم

    که بر این چشمه همان آب روان است که بود

    https://musiceiranian.ir/?p=44424
       
    برچسب ها محمد اصفهانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *