×
×

همچنان حبیب پیگیر دریافت مجوز است

  • کد نوشته: 44391
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۹ام آبان ۱۳۹۲
  • ۰
  •  نداسیجانی:  سمیر زند، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش در کلیپ تصویری«محکوم» اجرای دوصدایی با حبیب محبیان داشته است، این بار از اولین همکاری موسیقایی اش با بنیامین بهادری می گوید. این خواننده در گفتگو با شبکه ایران از فعالیت های این روزهای حبیب محبیان و نیز کارهای جدیدش سخن گفته است که در ادامه می خوانید: […]

  •  نداسیجانی:  سمیر زند، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش در کلیپ تصویری«محکوم» اجرای دوصدایی با حبیب محبیان داشته است، این بار از اولین همکاری موسیقایی اش با بنیامین بهادری می گوید. این خواننده در گفتگو با شبکه ایران از فعالیت های این روزهای حبیب محبیان و نیز کارهای جدیدش سخن گفته است که در ادامه می خوانید:
    برایمان از قطعه موسیقی«سرزده» بگویید؟

    قطعه «سرزده» یک تک آهنگ است که سال ۸۹ ساخته شد اما چون تنظیم این کار در حد توقعمان نبود،امسال با تنظیم علی منصوری به فضای مدرن و به روز تر آماده کردیم. این قطعه دارای مجوز ارشاد و کلیپ تصویری است و بزودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
    این اولین همکاری شما با بنیامین بهادری و فرید احمدی است؟
    بنیامین و فرید ازدوستان خوب من هستند و مدت هاست با آنها آشنایی دارم. در زمینه موسیقی من و بنیامین همکاری های بسیاری با یکدیگر داشته ایم اما قطعه «سرزده» اولین کاری است که بنیامین به آن ورود کرده است. همچنین با فرید احمدی نیز در «موسسه فرهنگی– هنری افرا» در تهیه و تولید آثار موسیقی همکاری داریم ویک کارگاه شعر و ترانه نیز با هم را ه اندازی کرده ایم.
    حبیبدر ادامه از همکاری و فعالیت جدید حبیب محبیان هم برایمان بگویید.
    حبیب قصد بازگشت ندارد و در ایران می ماند. ایشان در حال حاضر پیگیر کارهای مجوزشان هستند و امیدواریم که هر چه زودتر به نتیجه برسد. با توجه به تغییروتحولاتی که در وزارت ارشاد به وجود آمده، ایشان باید صبر کنند تا شرایط خوبی برای مذاکره فراهم شود. دردولت گذشته افراد زیادی برای دریافت مجوز ایشان با وزارت ارشاد مذاکره کردند اما نتیجه ای نداشت. انشاالله اگر شرایط فراهم شود همکاری دوباره خواهیم داشت البته اگر از سوی مخاطب تقاضایی برای بازخوانی یک کار دو نفره وجود داشته باشد چرا که چنین کارهایی برای یک بار تازگی دارد و خوب جواب می دهد و ممکن است تکرار آن پتانسیل اولیه را نداشته باشد. قطعه «محکوم» جزو کارهای قبلی حبیب بود که حدودا ۶ سال پیش در لس آنجلس منتشر شده بود اما چون این کار تنظیم ضعیفی داشت وخوب شنیده نشد، با تغییری که در آن ایجاد کردیم به نظرمان رسید که این کار ظرفیت اجرای دو خواننده را دارد.
    در این مدت پیشنهاد کار سینمایی نداشته اید؟
    خیلی زیاد؛ اما ترجیح می دهم حرفه خوانندگی خودم را ادامه بدهم. به اعتقاد من این ضعف یک هنرمند است که بخواهد در هر حوزه ای خود را محک بزند. وقتی مردم با یک ژانر ارتباط برقرار کرده اند ریسک است که این ژانر را عوض کنید و بطورمثال کسی را که به عنوان فوتبالیست قبول داشتی از امروز به عنوان آقای بازیگر و فوتبالیست بشناسی. این گونه کارها یا فرد را به اوج می برد و باعث پیشرفت او می شود و یا اینکه ممکن است محبوبیت گذشته اش را هم از او بگیرد. به اعتقاد من یک هنرمند بهتر است در همان زمینه ای که مردم آن را پسندیده و قبول کرده اند جایگاهش را حفظ کند تا این که به اشتیاق بالا رفتن از همینی هم که هست پایین تر بیفتد.

    آلبوم جدید هم برای انتشار دارید؟
    خیر به اندازه دو کنسرت موزیک دارم فعلا تصمیم دارم بر روی تک آهنگ ها و کلیپ ها کار کنم . به قول معروف «یک ده آباد بهتر از صد شهر خراب است» ترجیح می دهم وقتم را روی قطعه ای بگذارم که مورد اقبال واقع می شود تا این که زمانم را صرف آلبومی کنم که تنها یک قطعه آن می گیرد.
    کنسرت چطور؟
    در این خصوص صحبت هایی شده و انشاالله بعد از انتشار این کار و در ایام باقی مانده سال جاری کنسرتی برگزار خواهیم کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44391
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *