×
×

پس از سال‌ها رنج جانبازی

  • کد نوشته: 44145
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام آبان ۱۳۹۲
  • ۱ دیدگاه
  • «امیر سرتیپ رضا منفرد» جانباز جنگ تحمیلی و از یادگاران دفاع مقدس روز گذشته به جمع یاران شهیدش پیوست.  این شهید از سردارانی بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه سومار بر اثر حمله شیمیایی مجروح شده بود و پس از سال‌ها تحمل رنج بر اثر عارضه شیمیایی دیروز در بیمارستان ۵۰۱ ارتش جمهوری اسلامی […]

  • 13920804000351_PhotoA«امیر سرتیپ رضا منفرد» جانباز جنگ تحمیلی و از یادگاران دفاع مقدس روز گذشته به جمع یاران شهیدش پیوست.

     این شهید از سردارانی بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه سومار بر اثر حمله شیمیایی مجروح شده بود و پس از سال‌ها تحمل رنج بر اثر عارضه شیمیایی دیروز در بیمارستان ۵۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

    ایلیا منفرد خواننده پاپ که بیشتر با بازخوانی آهنگ معروف گل ارکیده شناخته ‌شده بود، چندی پیش در جشنواره موسیقی مقاومت پس از سال‌ها به روی صحنه رفت و حضورش را به روی صحنه به افتخار سال‌های حضور پدرش در جبهه دانست.

    وی در جشنواره مقاومت درباره قطعه‌ای که اجر کرده بود، اظهار کرده بود: من این قطعه را برای پدرم ساختم چون پدرم جانباز است و من، تمام قد به این موضوع افتخار می‌کنم. راحتی و امنیت امروز را مدیون کسانی هستیم که جانشان را برای میهن نثار کردند و مرزهای کشور ما را برای همیشه بیمه کردند.

    قرار است ایلیا منفرد آلبوم خود با نام «برای همه سالهایی که گذشت» را آبان ماه منتشر کند.

    مراسم تشییع پدر این خواننده یکشنبه از بیمارستان ۵۰۱ ارتش برگزار می‌شود. هم چنین مراسم بزرگداشت این شهید روز دوشنبه در مسجد پیامبر اعظم(ص) در سعادت آباد از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44145
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *