×
×

در برنامه پنجشنبه جمعه
ایلیا منفرد و خاطره فراموش کردن شعر «گل ارکیده»

  • کد نوشته: 408737
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۱ام آبان ۱۳۹۹
  • ۰
  • منفرد: در اجرایی زنده در کیش در حال خواندن گل ارکیده بودم که بارها و بارها آن را اجرا کرده بودم. ناگهان بادی وزید و همه متن‌های بر روی پایه نت را با خود برد و من خواندن ادامه شعر را به مردم محول کردم!

    ایلیا منفرد و خاطره فراموش کردن شعر «گل ارکیده»
  • ایلیا منفرد زاده

    خالق آهنگ «گل ارکیده» با بیان خاطره‌ای از فراموش کردن متن این ترانه گفت: در اجرایی زنده در کیش در حال خواندن گل ارکیده بودم که بارها و بارها آن را اجرا کرده بودم. ناگهان بادی وزید و همه متن‌های بر روی پایه نت را با خود برد و من خواندن ادامه شعر را به مردم محول کردم!

    به نقل از ایسنا، ایلیا منفرد ـ خواننده و آهنگساز پاپ ـ درباره فعالیتش در دوران کرونا می‌گوید: تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که شعورم را به ظهور برسانم و در خانه بمانم! کلاس‌های آموزشی‌ام هم پنج هفته‌ای است که به همین خاطر تعطیل است و نمی‌دانیم که چه کنیم. در این فاصله به کارهای جدید خودم می‌پردازم.

    او که در برنامه «پنجشنبه جمعه» حاضر شده بود در پاسخ به اینکه آیا تا به حال کسی خودش را به جای او جا زده است؟ اظهار کرد: ده ها صفحه اینستاگرامی به نام من است که هیچ کدام برای من نیست! در دنیای واقعی هم زمانی که در سال ۷۰، اولین آلبومم وارد بازار شد من سر کلاس دانشگاه بودم که دوستی گفت «تو الان در کافه‌ با دوستان نشسته ای!». از آنجا که آن زمان همانند حالا نبود که بتوان چهره‌ها را با یک سرچ ساده در اینترنت پیدا کرد، گویا فردی خودش را جای من زده بود و با دیگران هم کلام شده بود!

    منفرد خود را فردی آرام توصیف کرد و گفت: اطرافیانم می‌دانند که هر وقت من در سکوت تند تند راه می‌روم، یعنی خیلی عصبانی‌ام و این اوج عصبانیتم محسوب می‌شود.

    منفرد در پایان برای هموطنان دنیایی بدون کرونا، جنگ و سیاست را آرزو کرد. او همچنین اظهار امیدواری کرد که بتواند با فعالیت‌های جدیدش که درواقع نوعی بازگشت به عرصه موسیقی محسوب می‌شود، دوباره برای مردم خاطره سازی کند.

    «پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

    منبع: ایسنا
    https://musiceiranian.ir/?p=408737
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *