×
×

سرپرست گروه فرهنگی هنری شیدای عشق عنوان کرد:

  • کد نوشته: 44126
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام آبان ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  • محمد قیصری، سرپرست گروه فرهنگی هنری شیدای عشق، در یادداشتی که منتشر کرده است، به پاس ارج نهادن به ۴۴ سال هنرمندی رضا رویگری تعدادی از بلیط های کنسرت امشب این هنرمند را رایگان توزیع می کند.
    + برای راهنمایی جهت تهیه بلیط رایگان با ۰۹۱۰۰۰۲۲۷۱۷ تماس بگیرید!

    سرپرست گروه فرهنگی هنری شیدای عشق عنوان کرد:
  • رضا رویگری

    رضا رویگری

    محمد قیصری، سرپرست گروه فرهنگی هنری شیدای عشق، در یادداشتی که منتشر کرده است، به پاس ارج نهادن به ۴۴ سال هنرمندی رضا رویگری تعدادی از بلیط های کنسرت امشب این هنرمند را رایگان توزیع می کند.

    وی در این یادداشت نوشته است:

    عاشق رضا رویگری بوده و هستم ، افتخار میکنم که هنرمند محبوب من به عنوان یک سردار رشید ایرانی در یکی از بزرگترین سریال هلی تاریخی – اسلامی باعث غرور و سرافرازی تمام ایرانیان شد و ناراحت هستم که هر چقدر تحقیق کردم ندیدم که از این بازیگر هیچ وقت تقدیری به عمل آمده باشد .
    لذا به پاس ارج نهادن به ۴۴ سال هنرمندی ایشان در عرصه بازیگری ، نقاشی و خوانندگی قصد دارم تمام مردم هنر دوست را به حضور در شبی خاطره انگیز با صدای ایشان مهمان نمایم ، تا در شادی تولد وی بر روی صحنه با او شریک شوند . به همین دلیل جدای از بلیط های فروخته شده مابقی بلیط ها را یکجا خریداری کرده و با هدیه آن به عاشقان و دوستداران مرد صحنه رضا رویگری گوشه ای از زحمات و تلاش های او را پاس بدارم . باشد که همگان بدانند در دورانی که کسی سراغی از هنرمندان واقعی نمی گیرد افرادی از هر نسل و پیشه و توانی وجود دارندکه از او خاطره دارند و به یاد او هستند و همه اینها را پیشکش می کنم به شایسته ترین بازیگری که کیان ایرانی را پاس داشت و الحق که این نقش فقط برازنده او بود.
    کسی که همیشه در صدر هنرمندان حامی و عاشق این سرزمین بوده و هست.تنها چیزی که میخواهم اگر میسر باشد همان لباس کیان ایرانی است که به یادگار نزد خود نگه دارم .
    در پایان بنده به عنوان سرپرست گروه فرهنگی هنری شیدای عشق و تهیه کننده این اتفاق بزرگ اعلام می نمایم : تعدادی از بلیط ها در اختیار نهاد های خیریه و انجمن های حمایتی قرار گرفته و مابقی که تعداد محدودی می باشد به عنوان هدیه در اختیار
    علاقه مندان قرار خواهد گرفت
    علاقمندان می توانند جهت هماهنگی دریافت بلیط تا ساعت ۱۹ روز شنبه ۴ آبان با روابط عمومی گروه فرهنگی هنری شیدای عشق به شماره ۰۹۱۰۰۰۲۲۷۱۷ تماس حاصل نمایند تا راهنمایی های لازم صورت پذیرد. ضمنا یاد آور می شود این کنسرت در ساعت ۲۱ روز شنبه ۴ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران سالن میلاد با حضور جمعی از هنرمندان برجسته سینما و تلویزیون و ورزشکاران و قهرمانان ملی برگذار میگردد.

    https://musiceiranian.ir/?p=44126
       
    برچسب ها رضا رویگری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *