×
×

در حاشیه رونمایی از نخستین و بزرگترین نهج‌البلاغه مطلا

  • کد نوشته: 43928
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام آبان ۱۳۹۲
  • ۲ دیدگاه
  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌های زن در موسیقی موجب مفسده نباشد، ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند. علی جنتی در حاشیه رونمایی از نخستین و بزرگترین نهج‌البلاغه مطلا که امروز ۳۰ مهرماه در محل دفتر وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، […]

  •  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌های زن در موسیقی موجب مفسده نباشد، ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.

    علی جنتی در حاشیه رونمایی از نخستین و بزرگترین نهج‌البلاغه مطلا که امروز ۳۰ مهرماه در محل دفتر وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تک‌خوان‌های زن و مغایرت آن با نظر بعضی مراجع گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌ها موجب مفسده نباشد ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.

    علی جنتی سپس در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که بسیاری از هنرمندان جوان در عرصه هنرهای تجسمی از طریق موسسه‌های فرهنگی خارج از کشور شناسایی و در ادامه برای به خدمت گرفتن آن‌ها تلاش‌هایی از سوی کشورهای خارجی می‌شود، گفت: ما همواره امیدوار هستیم که کارهای حوزه نگارگری به گونه‌ای رواج پیدا کند که آثار هنرمندان این عرصه در کشورهای دیگر به قیمت بالا به فروش برسد. ما به دنبال این هستیم که وضعیت اقتصادی هنرمندان به گونه‌ای شود که آن‌ها بتوانند روی پای خود بایستند. اما در رابطه با اینکه ممکن است این افراد توسط کسانی در خارج از کشور شناسایی شوند و به آنجا بروند، باید گفت کاری که ما باید بکنیم، این است که به این افراد ارزش ببخشیم و آن‌ها را مورد احترام و کرامت قرار دهیم. و آن‌ها را با احترام نسبت به کشور دلبسته کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=43928
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *