×
×

«نوای نو» به ایستگاه دوم رسید؛
شنیدن یک آلبوم با الهام از بناهای تاریخی و طبیعت ایران

  • کد نوشته: 439193
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲ام بهمن ۱۴۰۲
  • ۰
  • جلد دوم پروژه موسیقایی «نوای نو» مشتمل بر آثار تعدادی از آهنگسازان ایرانی برای گروه سنی کودک و نوجوان در قالب یک بسته صوتی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
    شنیدن یک آلبوم با الهام از بناهای تاریخی و طبیعت ایران
  • جلد دوم پروژه موسیقایی «نوای نو» مشتمل بر آثار تعدادی از آهنگسازان ایرانی برای گروه سنی کودک و نوجوان در قالب یک بسته صوتی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

    جلد دوم آلبوم «نوای نو» به آهنگسازی تعدادی از هنرمندان عرصه موسیقی کشورمان در قالب یک اثر ویژه گروه سنی کودک و نوجوان توسط نشر ماهور منتشر شد.

    در توضیح این اثر آمده است:

    «نوای نو»، مجموعه‌ای از آثار آوازی براساس جشن نوروز و آثار سازی الهام‌گرفته از بناهای تاریخی و طبیعت ایران است که توسط آهنگسازان نوجوان و براساس تفکر، احساس و تخیل آن‌ها خلق شده است. این ملودی‌ها و ریتم‌ها نشانگر قدرت آفرینندگی و تجسم خلاق و با درک و شناختی که در گذر زمان و در طول دوره‌های آموزشی این آهنگسازان جوان پدید آمده است، شکل گرفته‌اند. هر کدام از این آثار، قسمت‌ها و برش‌های مختلف این داستان هستند که جداگانه توسط آهنگسازانی نوجوان خلق شده‌اند.

    «دیلمان» به آهنگسازی باران زندپارسا، «شاه گلی» به آهنگسازی امیرعلی کوره پز، «مسجد نصیرالملک» به آهنگسازی علیار افسری، «دماوند» به آهنگسازی پارسا خسروشاهی، «پرسپولیس» به آهنگسازی سایدا توحیدیان، «روستای کندوان» به آهنگسازی راستین بارانی، «عید نوروز» به آهنگسازی علیار افسری، «آرزوها» به آهنگسازی باران زندپارسا، «خانواده» به آهنگسازی راستین بارانی، «کوه سهند» به آهنگسازی امیرعلی کوره پز، «پاییز» به آهنگسازی سایدا توحیدیان، «خانواده» به آهنگسازی پارسا خسروشاهی، «عید» به آهنگسازی باران زند پارسا، «سبزه هفت سین» به آهنگسازی علیار افسری، «بهار» به آهنگسازی پارسا خسروشاهی، «نوروز» به آهنگسازی راستین بارانی، «عیدنوروز» به آهنگساز سایدا توحیدیان عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

    پندار عظیمی نوازنده پیانو در قطعات آوازی، امیرمهیار تفرشی پور نوازنده پیانو در قطعات سازی و هامون هاشمی خواننده گروه اجرایی آلبوم را تشکیل می دهند.

    منبع: خبرگزاری مهر
    https://musiceiranian.ir/?p=439193
       
    برچسب ها آلبوم نوای نو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *