×
×

با حضور تعدادی از مدیران؛
در آیین تکریم و معارفه محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی چه گذشت؟

  • کد نوشته: 438487
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۱ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • آیین تکریم و معارفه مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران برگزار شد.
    در آیین تکریم و معارفه محمد اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی چه گذشت؟
  • آیین تکریم و معارفه مدیریت بنیاد فرهنگی هنری رودکی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران برگزار شد.

    مراسم تکریم مهدی سالم و معارفه محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات مدیره بنیاد رودکی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و عضو هیات مدیره بنیاد رودکی، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر و عضو هیات مدیره، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی و همچنین شورای معاونان بنیاد رودکی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های مهدی سالم در دوره پیشین، محمد اله‌یاری فومنی به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد فرهنگی هنری رودکی احکام خود را دریافت کرد.

    محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: امیدوارم حضور آقای اله‌یاری فومنی به تعاملات بیشتر منجر شود و جاده فعالیت‌های بنیاد رودکی را هموارتر کند.

    سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که طی هفته های گذشته به طور همزمان سرپرستی بنیاد رودکی را هم به عهده داشت، ضمن تشکر از همکاران بنیاد رودکی، قدردانی از هیات‌مدیره و مدیران بنیاد رودکی با خیرمقدم به اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی و سمیعی در سمت جدید مدیرکلی دفتر موسیقی، از زحمات مهدی سالم در دوره مسئولیتش تشکر کرد.

    وی همچنین مراتب تقدیر و تشکر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سالم ابلاغ کرد.

    در ادامه اله‌یاری فومنی با قدردانی از هیات‌مدیره بنیاد رودکی گفت: توفیق این سال‌های بنیاد رودکی مدیون تلاش معاونان، مدیران و همکاران این مجموعه بوده است و امیدوارم خدمت ما در راستای اهداف فرهنگی دولت قرار گرفته و به ثمر برسد و در این راه دست همکاری به سوی همه همکاران این مجموعه گران‌سنگ دراز می‌کنم.

    مدیرعامل جدید بنیاد فرهنگی هنری رودکی همچنین از اسلامی معاون وزیر و سرپرست سابق بنیاد رودکی و سالم مدیرعامل سابق این بنیاد تشکر و قدردانی و برای سمیعی در ادامه مسیر آرزوی توفیق کرد.

    سالم نیز با تشکر از هیات مدیره بنیاد رودکی در دوره مسئولیت گفت: اگر همراهی، راهنمایی‌ها و مساعدت این عزیزان نبود نمی‌توانستیم این دوره را پشت سر بگذاریم.

    وی همچنین از معاونان، مدیران و همکاران بنیاد رودکی و تعامل ایشان در طول دوره خدمت قدردانی کرد و با اشاره به همکاری‌های مشترک با سمیعی برای وی در مسئولیت تازه آرزوی توفیق کرد.

    نیرومند نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های اله‌یاری فومنی و اعتماد اهالی موسیقی به وی در دوره مسئولیت مدیرکلی دفتر موسیقی ابراز امیدواری کرد که دوره فعلی مسئولیت مدیرعامل بنیاد رودکی توأم با تعاملات بیشتر این بنیاد و معاونت امور هنری باشد.

    وی همچنین با اشاره به سوابق هنری سمیعی برای وی آرزوی توفیق کرد.

    سمیعی نیز در این جلسه از اعتماد صورت گرفته به وی در اعطای مسئولیت قدردانی و برای اله‌یاری فومنی آرزوی موفقیت کرد.

    در پایان مراسم هم حکم محمد اله‌یاری فومنی به وی اهدا شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=438487
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *