×
×

برگزاری آیین نکوداشت نصرالله شیرین‌آبادی

  • کد نوشته: 438149
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱ام دی ۱۴۰۲
  • ۰
  • آیین نکوداشت استاد «نصرالله شیرین‌آبادی»؛ نوازنده ویولن و آهنگساز، در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
    برگزاری آیین نکوداشت نصرالله شیرین‌آبادی
  •  آیین نکوداشت استاد نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز، دوشنبه چهارم دی‌ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

    سخنرانی چند تن از اساتید موسیقی از جمله رضا شفیعیان، میلاد کیایی و حمیدرضا نوربخش درباره شیرین‌آبادی، پخش کلیپی درباره زندگی هنری و فعالیت‌های این هنرمند و شاهنامه‌خوانی توسط کیخسرو دهقانی، از بخش‌های این برنامه خواهد بود. حامد موسوی نیز کارشناس مجری این مراسم است. دونوازی کیوان ساکت (سه‌تار) و فریبرز جعفری (تنبک)، دونوازی نیما رحمتی‌زاده (سنتور) و محمد میرزاخانی (تنبک)، دونوازی آقای حبیبی (ویولن) و وحید خردمند (تنبک)، گروه‌نوازی ترانه بخشی (ویولن)، مانی حیدری (پیانو)، ترانه سماواتی (تنبک) و امیرعلی احمدی (تنبک) برخی اجراهای موسیقی این نشست خواهد بود.

    همچنین گروه موسیقی راه نو به اجرای قطعاتی از ساخته‌های استاد شیرین‌آبادی می‌پردازد. در این گروه، علیرضا فریدون‌پور (آواز)، فریبرز جعفری (تنبک و سرپرست گروه)، احسان داودآبادی (ویولن)، لیدا ارغوانی‌فرد (قیچک)، پندار پورکمیلیان (تار)، یاسر مدیرروستا (بم‌تار)، محمد جوزی (عود) و شاهرخ سرلک (سنتور و تنظیم قطعات) به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

    علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

    نویسنده: روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران
    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=438149
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *