×
×

تمدید مهلت ثبت نام در «جشنواره موسیقی امیر جاهد»

  • کد نوشته: 437872
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام اسفند ۱۴۰۱
  • ۰
  • پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می‌شود که هنوز اجراهای دوره چهارم برگزار نشده و به سال آینده موکول شده است.
    تمدید مهلت ثبت نام در «جشنواره موسیقی امیر جاهد»
  • به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهدی مساح‌بیدگلی، دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید این رویداد تا ۲۵ اسفندماه در بخش‌های دونوازی، گروه‌نوازی و پژوهش خبر داد.

    مهدی مساح بیدگلی با اعلام تمدید ثبت‌نام ۱۰ روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می‌شود که متأسفانه اجراهای دوره چهارم به دلایلی برگزار نشد. به هر ترتیب و بنا به درخواست شرکت‌کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

    دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: تلاش می‌کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

    وی افزود: در دوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین‌نامه جشنواره را به‌دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

    علاقمندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به آدرسWww.moeenjahed.ir مراجعه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=437872
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *