×
×

با راه اندازی تارنمای فروش بلیت کنسرت ها ، نمایش ها و همایش ها
آغاز کارِ مؤسسه فرهنگی_هنری دنگ ماهور ایرانیان

  • کد نوشته: 437130
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۱۸ام شهریور ۱۴۰۱
  • ۰
  • موسسه فرهنگی هنری تک منظوره «دنگ ماهور ایرانیان» با هدف تولید، نشر و پخش آثار صوتی تصویری موسیقایی ضبط و صدابرداری آثار صوتی(استودیو) انجام فعالیت های مطالعاتی و کارگاهی در زمینه موسیقی و راه اندازی تارنمای فروش بلیت آغاز به کار کرد.

    آغاز کارِ مؤسسه فرهنگی_هنری دنگ ماهور ایرانیان
  • مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره «دنگ ماهور ایرانیان» با هدف تولید، نشر و پخش آثار صوتی تصویری موسیقایی ضبط و صدابرداری آثار صوتی(استودیو) انجام فعالیت های مطالعاتی و کارگاهی در زمینه موسیقی و راه اندازی تارنمای فروش بلیت آغاز به کار کرد.

    به گزارش موسیقی ایرانیان و به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: موسسه فرهنگی هنری تک منظوره «دنگ ماهور ایرانیان» با پروانه فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیر مسئولی بابک سیاه منصور فعالیت خود را با رویکرد خدمت در حوزه‌های مختلف موسیقی آغاز نمود.

    میرزاوندی ضمن ابراز خرسندی از صدور مجوز موسسات فرهنگی هنری تک منظوره برای هنرمندان جوان و پویای موسیقی، افزود: همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به جهت صدور مجوز موسسات فرهنگی هنری با هدف فعالیت های مجاز موسیقایی برای هنرمندان جوان و پویای این حوزه ستودنی است.

    وی تصریح کرد: صدور اینگونه مجوزهای قانونی برای هنرمندان جوان متخصص، هنرمند و جویای نام، بستر را برای اشتغالزایی و کارآفرینی در جامعه امروز فراهم می کند.

    رییس انجمن موسیقی لرستان گفت:‌ مجموعه فرهنگی هنری ارشاد استان با ارتقای سطح آگاهی عموم جامعه در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، اعتماد به نسل جوان و جریان سازی و ایجاد بسترهای مناسب برای تولیدات محصولات فاخر فرهنگی هنری ویژه در مقوله موسیقی آن هم در چهار چوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند بسیار کارگشا و راهبردی باشد.

    بابک سیاه منصور مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری دنگ ماهور ایرانیان در این باره گفت: این موسسه با هدف ارتقا سطح کیفی تولیدات موسیقایی با مجوز رسمی از دفتر امور موسیقی، انجام فعالیت های مطالعاتی و کارگاهی، استودیوی ضبط آثار موسیقی، صدابرداری و انتشار و فروش تک آهنگ و آلبوم موسیقی، تازه ترین اخبار حوزه موسیقی آماده خدمت رسانی به جامعه فرهنگ و هنر در استان و سراسر کشور می باشد.

    وی تصریح کرد: بزودی از تارنمای(سایت) فروش بلیت کنسرت ها، برنامه های نمایشی و تئاتر، جنگ ها و همایش ها و مسابقات ورزشی و غیره را با حضور مسئولان خدوم مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان رونمایی خواهیم کرد.

    سیاه منصور دارای مدرک کارشناسی موسیقی (آهنگساری ایرانی) از سال ۱۳۸۷ فعالیت موسیقی را بصورت حرفه ای با نوازندگی ساز ساکسفون، کلارینت و سنتور آغاز نموده و هم‌اکنون نیز عضو گروه ارکستر مجلسی لرستان به رهبری ایمان سلیمی است.

    در این موسسه نیز ابوذر اسدالهی نائب رئیس موسسه دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از سال ۱۳۸۸ فعالیت رسمی خود را بعنوان مسئول فرهنگی هنری دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز و از سال ۱۳۹۲ بعنوان خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده فعالیت حرفه ای موسیقی خود را ادامه داد. وی بعنوان خواننده اثر «پابوس امام رضا» در جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی که در سال ۹۹ برگزار گردید بعنوان تنها اثر موسیقی پاپ مذهبی مورد تجلیل قرار گرفت.

    علاقه مندان می‌توانند با ورود به نشانی www.mahoor-concert.ir از فضای ابتدایی تارنمای موسسه دیدن و برای ارتباط و همکاری با این موسسه با شماره همراه ۰۹۱۶۹۵۹۳۳۹۰ تماس حاصل نمایند.

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=437130
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *