×
×

سخنان فاطمه گودرزی در افتتاحیه یک سینما در زادگاهش

  • کد نوشته: 236624
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • سخنان فاطمه گودرزی در افتتاحیه یک سینما در زادگاهش

  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افتتاحیه سینما فلسطین شهر بروجرد با حضور اهالی سینما و علاقه‌مندان از جمله فاطمه گودرزی بازیگر و وحید موسائیان کارگردان سینما برگزار شد.

    فاطمه گودرزی بازیگر تلویزیون و سینما که اهل بروجرد است و بخشی از این مراسم به تجلیل از او اختصاص داشت، در این مراسم گفت: «خوشحالم در شهری هستم که سال‌ها از آن دور بوده‌ام. برای نخستین بار است به افتتاحیه یک مرکز فرهنگی دعوت می‌شوم و از این بابت ممنونم. هر اتفاق فرهنگی و هنری که باعث رونق در جامعه شود قابل توجه است. امیدوارم با تلاش موسسه بهمن سبز، سینما آزادی هم راه اندازی شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.»

    این بازیگر با اشاره به زیبایی سینما فلسطین گفت: «این سالن واقعا زیبا و مجهز است. بیشتر سالن‌ها در پردیس‌ها کوچک است و کمتر سالنی به این زیبایی در شهرهای مختلف می بینیم. امیدوارم شما همشهریان عزیزم، سال‌ها فیلم های خوب در این سینما ببینید.»

    در بخش دیگر این مراسم وحید موسائیان کارگردان اهل خرم آباد ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم بروجرد گفت: «وارد سینما فلسطین که شدم ابهت و عظمت این سالن مرا جذب کرد. هر فیلمسازی دوست دارد فیلمش در چنین سالنی روی پرده برود.»

    او ادامه داد: «همه سینمای ایران در تهران خلاصه شده. اما مردم بخش‌های مختلف ایران، دوست دارند آداب و رسوم، باورها و اعتقاداتشان را در فیلم ها ببینند. امیدوارم تولیدات سینمایی نمایشگر فرهنگ های مختلف باشد.»

    سینما فلسطین بروجرد با دو سالن و ظرفیت ۷۹۶ صندلی توسط موسسه بهمن سبز بازسازی، تجهیز و به روز شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=236624
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *