×
×

کنسرت خواننده «عاشقانه‌ها» پنجم تیر پس از سه سال برگزار شد
بازگشت «احسان خواجه‌امیری» با همان ترکیب پرخاطره

  • کد نوشته: 436331
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام تیر ۱۴۰۱
  • ۰
  • احسان خواجه‌امیری یکی از معدود خوانندگان پاپ دهه هشتاد است که همچنان می‌خواند و روی صحنه است. خیلی از هم‌دوره‌های او کم کار شده‌اند و برخی هم تقریباً دیگر حضور ندارند. اما احسان خواجه‌امیری در همه این سال‌ها نشان داده که می‌تواند دست به تغییراتی بزند که خودش را از یکنواختی نجات دهد.
    بازگشت «احسان خواجه‌امیری» با همان ترکیب پرخاطره
  • از تغییراتی که طی سال‌های گذشته در ترکیب همکاران تولید آثارش داشته تا تغییراتی که پیش از کرونا در سبک برگزاری کنسرت‌هایش لحاظ کرد. او یکی از معدود خوانندگان پاپ بود که پیش از کرونا با ارکستر بزرگ به رهبری «آرمین قیطاسی» روی صحنه رفت و حالا هم همان مسیر را در برگزاری اولین اجرایش پس از سه سال ادامه داده است. روندی که برخلاف اغلب کنسرت‌های پاپ است ولی ظاهراً مورد پسند طرفداران خواجه‌امیری قرار گرفته و با استقبال آنها مواجه شده است.

    او پنجم تیر‌ماه پس از مدت‌ها دوری ناخواسته به دلیل شرایط شیوع کرونا در تهران روی صحنه رفت. خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها» در این کنسرت هم ارکستری به رهبری آرمین قیطاسی را همراه خودش داشت و از کارهای نوستالژیک تا تک‌آهنگ‌های اخیر را در رپرتوارش قرار داده بود. اجرایی که شروع تور کنسرت‌های احسان خواجه امیری بود و او تا پیش از ماه محرم در چند شهر دیگر ایران از جمله اصفهان و رشت هم روی صحنه خواهد رفت.

    عکاس:
    سعید عبداللهی
    محمد باقرنژاد

    منبع: موسیقی ما
    https://musiceiranian.ir/?p=436331
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *