×
×

همکاری بهترین نوازنده های داخلی و خارجی در «خالق»

  • کد نوشته: 4360
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام آبان ۱۳۸۹
  • ۶ دیدگاه
  • چندی پیش مهرزاد خواجه امیری پسر عموی احسان خواجه امیری اولین اثر بی کلام خود را در قالب آلبوم «خالق» توسط شرکت گلچین آوای شرق و نوانگار روانه بازار موسیقی کرد که در ادامه توضیحات کامل وی در مورد

  • موسیقی ایرانیان- زهره هوشمند: چندی پیش مهرزاد خواجه امیری پسر عموی احسان خواجه امیری اولین اثر بی کلام خود را در قالب آلبوم «خالق» توسط شرکت گلچین آوای شرق و نوانگار روانه بازار موسیقی کرد که در ادامه توضیحات کامل وی در مورد کلیپ خیلج فارس و آلبوم «خالق» را که در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده است می توانید بخوانید.

    خلیج  فارس و استارت «خالق»

    پس از کار خلیج فارس و تقدیر رسانه ملی بعنوان رکورد دار شدن این کار در زمینه “پخش کلیپ میان برنامه ایی پس از انقلاب” که نزدیک هفتاد بار از شبکه های مختلف پخش شد و مورد استقبال مردم خوبمان قرار گرفت و همچنین علاقه من نسبت به این قضیه که میخواستم ثابت کنم یک ایرانی هم می تواند در سبک هایی چون “new age world  music” (که مردم هم این سبک را با “Richard klyder” و “yanni”میشناسند) کار کند تصمیم بر تولید چنین آلبومی شد.

    اسپانسر و تهیه کنندگان آلبوم به علت جدید بودن کار و علاقه زیادی که به آلبوم نشان داده بودند بودجه خوبی در اختیار ما قرار دادند و قول تبلیغات گسترده ایی را دادند که خوشبختانه به آن جامه عمل هم پوشاندند.

    همکاری با بهترین نوازندگان ایرانی و خارجی

    برای ضبط قطعات این آلبوم که دو سال به طول انجامید از نوازندگان مطرح ایرانی از جمله میثم مروستی، پیام طونی، همایون رحیمیان، بهزاد رواقی، سودابه شمس، شهرام رکوعی، فیروز ویسانلو، ابراهیم لطفی، جابر اطاعتی،‌ رضا حقیقی و همچنین از چند نوازنده ی مطرح کشورهای اوکراین، چین و ارمنستان استفاده شده است، همچنین این آلبوم با همکاری محمدسعید شایان که در زمینه میکس و مسترینگ بسیار زحمت کشید انجام شد.

    فروش آلبوم

    آلبوم تا به امروز به اندازه یک آلبوم پاپ فروخته و از این بابت خیلی خوشحالم که فقط ۵۰۰۰ نسخه از طریق تحویل در منازل در روزهای اول (درتهران) فروخت. همچنین تیراژ اول آلبوم چهار روز اول برای تهران ۱۲۰۰۰ نسخه بود که فروخته شد و تولید هم ۱۲۰۰۰ نسخه در هر دوره بود که در مجموع ۱۰۰٫۰۰۰ نسخه برای دوره اول در کل کشور بود که در دو پک با قیمت متفاوت عرضه شد که از این استقبال بسیار خرسند ام.

    مهرزاد خواجه امیری همچنین در انتهای نظر خود را درمورد کارهای احسان خواجه امیری می گوید: «معتقدم احسان از طلایه داران سبک تلفیقی یا همان فیوژن در ایران است، من مثل خیلی ها به آثار وی علاقه دارم و همیشه هم گفته ام که کارهایش را واقعا دوست دارم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=4360
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *