×
×

بهرام حصیری «می‌شه با عشق» را منتشر کرد

  • کد نوشته: 435555
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۴۰۰
  • ۰
  • همزمان با فرارسیدن عید نوروز، بهرام حصیری و بهنام خدارحمی در همکاری مشترک قطعه «می‌شه با عشق» را به مردم ایران هدیه دادند.
    بهرام حصیری «می‌شه با عشق» را منتشر کرد
  • جدیدترین اثر بهرام حصیری در قالب یک قطعه موسیقی ارکسترال با آهنگسازی و تنظیم بهنام خدارحمی منتشر و روانه بازار موسیقی شد. ترانه این قطعه را صالحه زهره‌وند بر اساس ملودی سروده و کوشا صرافی‌گهر (ویلن ویولا)، امیر فیروزبخت (ویلن)، امیرحسین زندیان (ویلن)، داوود منادی (ویلنسل)، بهنام خدارحمی (پیانو)، محمدرضا محمدی (قانون)، امین یساولی (عود)، فرزاد کبیری (تار و سه‌تار)، پریسا احدی (سنتور)، حسن قره‌کاظمی (کلارینت) و بابک خواجه‌نوری و علی فتحعلیان (تنبک و دف) نوازندگی این آهنگ را بر عهده داشته‌اند.

    مژگان محسنی، لی‌لا رضایی و هُدا باقری همخوانان این قطعه هستند و با صدابرداری نوید شاه‌بیگی و نیما اکبریان ضبط شده است. «می‌شه با عشق» در صدای دنیای هنر فراهم و در آفریدن این قطعه از سازهای کلاسیک و سنتی نیز استفاده شده است. این قطعه را می‌توانید از سایت بیپ‌تونز و رسانه‌های مجاز موسیقی تهیه کنید و بشنوید.

    نخستین آلبوم موسیقی بهرام حصیری با نام «جان عاشق» در شرکت صوتی تصویری سروش منتشر شد. او همچنین به واسطه آشنایی و پیشنهاد چنگیز جلیلوند مدتی کوتاه در عرصهٔ دوبله فعالیت کرد. حصیری در دههٔ ۱۳۷۰ با «ارکستر همنوازان» به سرپرستی اسدالله ملک به اجرای برنامه پرداخت. آخرین آلبوم موسیقی حصیری به آهنگسازی بهنام خدارحمی با نام «تنها» سال ۱۴۰۰ روانه بازار موسیقی شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=435555
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *