×
×

اولین آلبوم رسمی «فصل اول (عاشقانه‌ها)» راهی بازار شد

  • کد نوشته: 435511
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام اسفند ۱۴۰۰
  • ۰
  • گروه موسیقی «وایت نویز» اولین آلبوم رسمی خود را با نام «فصل اول(عاشقانه‌ها)» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.
    اولین آلبوم رسمی «فصل اول (عاشقانه‌ها)» راهی بازار شد
  • گروه موسیقی «وایت نویز» که با هدف تولید آثار استاندارد و متفاوت از زمستان ۱۳۹۴ توسط مسعود همایونی و امیرعلی عظیمی ایجاد شده است، پس از شش سال فعالیت، اولین آلبوم رسمی خود را با نام «فصل اول (عاشقانه‌ها)» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور کرد.

    این آلبوم دارای ۶ قطعه به‌ نام‌های «واسه چی»، «اگه برگردی»، «سخته»، «میگذرن این روزها»، «کنارم بمون» و «امسال سال ماست» است که از سوی موسسه آوای ماد منتشر شده است.

    امیرعلی عظیمی، مسعود همایونی و امید جامع به‌عنوان آهنگساز و مهشاد عرب، حسین غیاثی، مهلا سلیمانی و امیرعلی عظیمی به‌عنوان ترانه‌سرا در ساخت و تهیه این آلبوم فعالیت داشتند.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «وایت نویز» در آینده‌ای نزدیک قرار است علاوه‌بر آثار فارسی، قطعات بین‌المللی را هم در قالب آلبومی دیگر به گوش مخاطبان برساند.

    این اثر دارای مجوز رسمی به شماره ۱۴۰۰۴۳۷۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی (و۳۸۰۴۳) می‌باشد. کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای صاحب اثر محفوظ می‌باشد.

    علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را از سایت موسیقی ما و کلیه پلتفرم‌های معتبر ایرانی و جهانی به صورت قانونی، خریداری و دانلود کنند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=435511
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *