×
×

قطعه‌ای بی‌کلام به دختران ایران تقدیم شد

  • کد نوشته: 435002
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام بهمن ۱۴۰۰
  • ۰
  • تک آهنگ بی کلام «آسمان» به آهنگسازی بردیا صدرنوری، با تقدیم به دختران ایران زمین در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
    قطعه‌ای بی‌کلام به دختران ایران تقدیم شد
  • به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش»، تک آهنگ «آسمان» به آهنگسازی بردیا صدرنوری آهنگساز، پژوهشگر و نوازنده پیانو با تنظیم برای ارکستر امید نیک‌بین ـ آهنگساز، نوازنده و مهندس صدا ـ در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

    این تک آهنگ که چندی پیش مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، بخشی از تازه‌ترین مجموعه موسیقایی به آهنگسازی بردیا صدرنوری است که با تنظیم و ارکستراسیون امید نیک بین در استودیو شهرصدای پارسیان ضبط و به زودی در قالب آلبوم بی کلام «آن روزها» منتشر خواهد شد.

    علی جعفری پویان، میثم مروستی، علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، میثم مروستی و سهراب برهمندی نوازندگان ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل، هادی اسماعیلی نوازنده کنترباس، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا و پرهام عرب (گرافیست)، گروه اجرایی تک آهنگ «آسمان» را تشکیل می‌دهند.

    بردیا صدرنوری در توضیح انتشار این اثر موسیقایی نوشته است:

    «آسمان» نام دخترم است که برگرفته از یکی از بزرگترین، زیباترین و شگفت انگیزترین جلوه های خلقت است. من این اثر را به عشق دخترم ساخته و آن را همزمان با سالروز تولدش آن را منتشر کردم. این تک آهنگ را به فرزندم و به همه دختران پاک سرشت و سربلند کشورم به امید شادابی و سرزندگی همیشگی دختران ایرانزمین تقدیم می‌کنم.»

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=435002
       
    برچسب ها بردیا صدرنوری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *