×
×

پیام اله‌یاری به سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر

  • کد نوشته: 434838
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۲ام بهمن ۱۴۰۰
  • ۰
  • محمد اله‌یاری سرپرست دفتر موسیقی و رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به مناسبت سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.
    پیام اله‌یاری به سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر
  • در متن پیام محمد اله‌یاری چنین آمده است: «ریشه‌های  هنر در ایران زمین گسترده و تنیده در تار و پود تاریخ این کشور است. در این میان هنر موسیقی نیز جایگاه والایی داشته و شادی بخش  فراز و صعودهای مردم در  عرصه های مختلف بوده است. در نیم قرن اخیر نمونه بارز آن همراهی موسیقی با قیام مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و سپس دفاع مقدس و در دوره معاصر است.

    جشنواره موسیقی فجر بیش از سه دهه از عمر خود را سپری کرده است و اکنون در آستانه برگزاری سی و هفتمین دوره با امید فراوان، چشم به رویش های جدید در گام دوم انقلاب اسلامی دارد . این جشنواره  پذیرای حضور هنرمندان پیشکسوت و جوان  برای خلق آثار ارزشمند و انسان ساز است. جشنواره  با داشتن بخش های مختلف و پرداختن به گونه های مختلف موسیقی ، سعی دارد رنگین کمان زیبایی از این هنر اصیل را در پیش چشم مخاطبان   تصویر کند . در این دوره نیز بیماری کرونا محدودیت های فراوانی را برای برگزارکنندگان و مخاطبین باعث شده است. اما همگی به رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم هستیم تا کام مردم با برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، شیرین‌تر باشد.

    از همراهی هنرمندان گرانقدر و شریف موسیقی و تلاش های دبیر محترم و همکاران دبیرخانه جشنواره در برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر سپاسگزارم و امیدوارم در دولت مردمی با افزایش مشارکت هنرمندان، شاهد برپایی بهتر و پربارتر رویدادهای موسیقایی باشیم.»

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=434838
       
    برچسب ها اله‌یاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *