×
×

از امروز ۸ آبان

  • کد نوشته: 4340
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام آبان ۱۳۸۹
  • ۰
  • فروش بلیت‌های کنسرت همنوازان از امروز(۸ آبان) روی سایت www.shajarianconcert.com با قیمت ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۴۵ هزار تومان آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ کنسرت پاییز همایون شجریان و گروه «همنوازان حصار» به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. کسانی که تمایل به تهیه حضوری […]

  • فروش بلیت‌های کنسرت همنوازان از امروز(۸ آبان) روی سایت www.shajarianconcert.com با قیمت ۱۵، ۲۵، ۳۵ و ۴۵ هزار تومان آغاز می‌شود.
    به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ کنسرت پاییز همایون شجریان و گروه «همنوازان حصار» به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
    کسانی که تمایل به تهیه حضوری بلیط این کنسرت دارند نیز می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ امروز با مراجعه به شرکت دل آواز بلیط خود را حضوراً خریداری و دریافت کنند.
    قطعات بخش اول این کنسرت، مقدمه دشتی به همراه آوازهای «بی‌دل و بی‌زبان» و «صنما»، چهار مضراب، تصنیف «خاکدان عشق»، مقدمه نوا، ساز و آواز «نقش خیال»، تصنیف «توبه‌شکن»، ضربی نهفت به همراه آواز نهفت و تصنیف «شهر به شهر» از آلبوم «نقش خیال» هستند.
    قطعات بخش دوم نیز شامل مقدمه چهارگاه به همراه آواز «برون از دیده‌ها»، تصنیف «در عاشقی»، تکنوازی تار، تصنیف «آب، نان، آواز»، ساز و آواز شوشتری، تصنیف «به‌جان تو»، ساز و آواز «گناه عشق» و تصنیف «هوای گریه» از آلبوم «آب، نان، آواز» است.
    گروه همنوازان حصار با ترکیب علی قمصری به عنوان آهنگساز و نوازنده تار، سهراب پورناظری نوازنده کمانچه، مصباح قمصری نوازنده کمانچه باس، نگار خارکن نوازنده کمانچه آلتو، علی اصغرعربشاهی تار، نوشین پاسدار نوازنده عود، حسین رضایی نیا نوازنده دف، همایون نصیری نوازنده دمام و سازهای کوبه‌ای و آیین مشکاتیان نوازنده تنبک و کوزه در این کنسرت سه روزه صدای همایون شجریان را همراهی می‌کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=4340
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *