×
×

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

  • کد نوشته: 433857
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۸ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • فراخوان ارسال آثار در بخش رقابتی و غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر یکم دی ماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد.
    آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی فجر اعلام شد
  • به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی این دوره از جشنواره که ثبت‌نام آن از آبان ماه آغاز شده بود، یکم دی‌ماه به اتمام رسیده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

    فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده و فراخوان بخش غیررقابتی بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

    گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای و صاحبان آثار براساس اعلام فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱ دیماه ۱۴۰۰  فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارائه کنند.

    سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=433857
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *