×
×

آثار منتخب فراخوان «آهنگسازان جوان» آلبوم شد

  • کد نوشته: 433346
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • آثار منتخب فراخوان «آهنگسازان جوان» نشر موسیقی پتریکور منتشر شد.
    آثار منتخب فراخوان «آهنگسازان جوان» آلبوم شد
  • آثار منتخب فراخوان «آهنگسازان جوان» نشر موسیقی پتریکور منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، این آلبوم شامل شش اثر برای سولوی فلوت به آهنگسازی برگزیدگان فراخوان «آهنگسازان جوان» نشر موسیقی پتریکور است که توسط کلاریز کشاورز ـ نوزانده و مشاور هنری پروژه ـ اجرا و ضبط شده‌اند.

    در این آلبوم آثاری از کامیار بهبهانی، پیمان صالحیان، آتا قویدل، فرزان سلسبیلی، ارشان نجفی و علی صادقی به گوش می‌رسد. امین شریفی، آهنگساز و مدیر نشر موسیقی پتریکور، مدیریت هنری این پروژه را به عهده دارد.

    در تابستان سال ۱۳۹۹، نشر موسیقی پتریکور از آهنگسازانِ زیر سی و پنج سالِ مقیم ایران دعوت کرد تا آثار خود را برای تکنوازی سازهای خانواده‌ی فلوت به دفتر نشر ارسال کنند. علاقه‌مندان در دو گروه سنی (تا ۲۵ سال، و تا ۳۵ سال) در این فراخوان شرکت کردند. از مجموع ۸۶ اثر دریافت شده برای فراخوان آهنگسازان جوان، ۱۲ اثر به مرحله‌ی دوم راه یافتند. برای ۱۲ آهنگساز راه‌یافته به مرحله‌ی دوم فرصتی ۲ ماهه فراهم شد تا با شرکت در جلسات خصوصی و گروهی، آثار خود را اصلاح و نسخه‌ی نهایی را برای داوری مرحله‌ی دوم بفرستند. در ادامه، ۶ اثر برای اجرا، ضبط و انتشار توسط کلاریز کشاورز و نشر موسیقی پتریکور انتخاب شدند. در مرحله‌ی نهایی و بعد از اجرای ۶ اثر منتخب مرحله‌ی دوم، دو اثر برگزیده‌ی نهایی جایزه‌ی نقدی سه میلیون تومانی فراخوان آهنگسازی نشر موسیقی پتریکور را دریافت کردند.

    نشر موسیقی پتریکور (Petrichor Records) در سال ۱۳۹۵ و به مدیریت هنری امین شریفی و کلاریز کشاورز فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرد و از آن زمان تاکنون، با هدف انتشار آثار آهنگسازان معاصر، برگزاری رویدادهای موسیقی و کمک به پرورش نسل نوی آهنگسازان ایران مشغول به فعالیت است. فعالیت‌های نشر موسیقی پتریکور تا به امروز شامل انتشار آلبوم‌های موسیقی از آثار آهنگسازان معاصر ایران و جهان، برگزاری کنسرت و برنامه‌های آموزشی و فراخوان‌های آهنگسازی بوده است.

    علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این نشر به نشانی  www.petrichor-records.com، صفحه رسمی این نشر در اینستاگرام به نشانی  @petrichor.records و صفحه رسمی این نشر در فیس‌بوک به نشانی  PetrichorNewMusic در جریان تازه‌ترین رویدادهای مربوط به نشر موسیقی پتریکور در داخل و خارج از ایران قرار بگیرند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=433346
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *