×
×

انتخاب داریوش پیرنیاکان به‌عنوان رییس هیات مدیره و سخنگوی خانه موسیقی

  • کد نوشته: 433284
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • نخستین جلسه هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در ساختمان شماره یک این مجموعه صنفی برگزار و طی آن داریوش پیرنیاکان به‌عنوان رییس هیات مدیره و سخنگو انتخاب شد.
    انتخاب داریوش پیرنیاکان به‌عنوان رییس هیات مدیره و سخنگوی خانه موسیقی
  • نخستین جلسه هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در ساختمان شماره یک این مجموعه صنفی برگزار و طی آن داریوش پیرنیاکان به‌عنوان رییس هیات مدیره و سخنگو انتخاب شد.

    به نقل از خانه موسیقی، نخستین جلسه هیات مدیره جدید خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، محسن رجب پور، زیدالله طلوعی (از اعضای هیئت مدیره) آذر هاشمی (بازرس) و حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل) روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در ساختمان شماره ۱ برگزار شد.

    در ابتدا حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی ایران) در جلسه حاضر شد و گزارشی از اقدامات و عملکرد دوره پیش ارائه کرد.

    نوربخش در سخنانش به انتخابات اخیر خانه موسیقی اشاره کرد و گفت: طبق اساسنامه دوره مسئولیت هیات مدیره های کانون‌های خانه و همچنین هیئت مدیره اصلی سال ۹۹ به پایان رسیده بود و ما موظف به برگزاری انتخابات بودیم. اما سال ۹۹ که همزمان با شیوع ویروس کرونا شد و ما مجبور به تعویق انتخابات خانه موسیقی شدیم. البته با فروکش کردن شیوع بیماری دو بار تصمیم به برگزاری مجامع کردیم اما با پیدایش موج جدید کرونا مجبور به لغو آن شدیم. اواخر تابستان امسال و همزمان با واکسیناسیون همگانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز توانستیم مجامع و انتخابات کانون‌ها را برگزار کنیم که با توجه به وضعیت موجود با استقبال خوبی هم انتخابات مواجه شد.

    وی افزود: طی مدت قانونی و در اسرع وقت پس از اتمام انتخابات کانون‌ها مجمع عمومی خانه موسیقی و انتخابات هیات مدیره خانه موسیقی را داشتیم که خوشبختانه با حضور اکثریت اعضا این انتخابات برگزار شد و هیات مدیره جدید برگزیده شدند.

    نوربخش در پایان سخنانش ضمن آرزوی توفیق برای اعضای هیات مدیره جدید خانه موسیقی گفت: امیدواریم در دوره جدید کاری خانه موسیقی با حضور منتخبان گرامی، افق‌های جدیدی پیش روی خانه موسیقی روشن شود و از اعضای هیات مدیره می‌خواهم تمامی گزینه‌های سمت مدیرعاملی خانه موسیقی را بررسی نمایند و در مدت قانونی مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

    در ادامه جلسه هریک از اعضای هیئت مدیره در سخنانی در خصوص فعالیت‌های خانه موسیقی به اظهار نظر پرداخته و از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل با توجه به تنگناهای مالی بی سابقه دوره گذشته قدردانی کردند. اعضای هیات مدیره همچنین با تاکید به رویکرد اجرایی جدید در دوره پیش رو اعلام کردند در موعد قانونی به بررسی همه گزینه‌های مدیرعاملی خانه موسیقی و برنامه‌ها و سوابق ایشان خواهند پرداخت و به زودی مدیرعامل جدید خانه موسیقی معرفی خواهد شد.

    در پایان با رای اعضای هیئت مدیره، داریوش پیرنیاکان به عنوان رئیس و سخنگوی هیات مدیره، حمیدرضا اردلان به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و حمیدرضا عاطفی به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند.

    در اولین جلسه هیات مدیره، هنگامه اخوان و مسعود شعاری غایب بودند که از طریق وکالت به اعضای دیگر، رای آن‌ها نیز در تعیین مسئولیت‌های هیات مدیره محاسبه گردید.

    انتخابات کانون‌های ده گاه خانه موسیقی از اوایل پاییز سال جاری آغاز شد و در هر کانون ۵ عضو به عنوان اعضای هیئت مدیره توسط اعضای کانون‌ها انتخاب شدند. همچنین مجمع عمومی خانه موسیقی متشکل از ۵۰ نفر منتخبین کانون‌ها روز ۲۳ آبان ماه در خانه هنرمندان برگزار شد و به ترتیب آرا داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا عاطفی، حمیدرضا اردلان، هنگامه اخوان، محسن رجب پور، زیدالله طلوعی و مسعود شعاری به عنوان اعضای هیئت مدیره و آذر هاشمی (بازرس) انتخاب شدند.

    خانه موسیقی در توضیحات پایانی این خبر عنوان کرده: طبق ماده ۲۱ اساسنامه خانه موسیقی اعضای هیات مدیره از بین خود یا خارج از آن یک نفر را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌نماید که انتخاب مجدد مدیرعامل برای دوره‌های بعد بلامانع است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=433284
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *